چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
میز خدمت

حوزه/ پل ارتباطی میان مسئولان و مردم در قالب میز خدمت بعد از یک دوره وقفه به علت کرونا، با تاکید امام جمعه قم از جمعه این هفته دوباره در مصلی قدس قم برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی شب گذشته در نشست ائمه جمعه قم، اظهار کرد: میز خدمت در مصلی قدس قم با حضور مسئولان به‌منظور پاسخگویی به مردم به شیوه مطلوب دنبال می‌شد و گاهی هم برخی از امور در آن میز توسط مسئولان انجام می‌شد که متأسفانه بخاطر شیوع کرونا تعطیل شد اما اکنون شرایط بهتر شده و نمازهای جمعه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این میز خدمت دوباره با حضور مسئولان دنبال خواهد شد تا مردم در یک مکان مقدس از فرصت میز خدمت استفاده کرده و مشکلات خود را رفع کنند.

امام جمعه قم با بیان اینکه استاندار و مسئولان هم از برپایی میز خدمت استقبال کرده‌اند گفت: پاسخگویی به مردم یک موضوع مهم در نظام اسلامی است؛ رئیس جمهور هم در سفرهای خود به‌خوبی ثابت کردند که با مردم مرتبط هستند و رفع مشکلات مردمی را پیگیری می‌کنند و این رویکرد مورد تأیید رهبری نیز است.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط میان مسئولان و مردم باید پایدار باشد و گسترش یابد، تصریح کرد: این ارتباطات می‌تواند افزایش سرمایه اجتماعی را در جامعه رقم بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha