شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
دیدار سبزپوشان سپاه با جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم "حرم حسن راهدار"

حوزه/ جمعی از سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم پاسدار حرم حسن راهدار دیدار و ضمن اطلاع از روند درمان و بهبودی، از ایثارگری های این جانباز قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، جمعی از سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم پاسدار حرم حسن راهدار دیدار و ضمن اطلاع از روند درمان و بهبودی، از ایثارگری‌های این جانباز قدردانی کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه و جمعی از هم‌رزمان وی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور داشته و ضمن عیادت از هم‌رزمشان، خاطرات حضور خود در سوریه را مرور کردند.

همچنین در پایان حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را افتخار برشمرد و اظهارداشت: مقام شهادت و جانبازی مدالی است که خداوند متعال تنها به برگزیدگان خود می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه با قدردانی از زحمات همسر جانباز مدافع حرم حسن راهدار، گفت: این بانوان پاسداری و پرستاری حضرت زینب (س) از فرزندان امام حسین (ع) را الگوی خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید افتخار کرد، گفت: نظیر انقلاب اسلامی ایران در دنیا نداریم و نظریه پردازان معاصر نیز به این نکته اذعان کرده‌اند.

لازم به ذکر است، جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم پاسدار حرم حسن راهدار در راه دفاع از حریم اهل بیت و بانوی دو عالم حضرت زینب (س) و در مبارزه با داعش جنایتکار جانباز شد.

دیدار سبزپوشان سپاه با جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم "حرم حسن راهدار"

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha