سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
همایش

حوزه/ به همت مدارس علمیه شهرستان ساوه، همایش "آموزه‌های سردار سلیمانی از دیپلماسی تا عمل" با همکاری بسیج خواهران در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها ساوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت مدارس علمیه شهرستان ساوه، همایش "آموزه‌های سردار سلیمانی از دیپلماسی تا عمل" با همکاری بسیج خواهران در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها ساوه برگزار شد.

در این همایش پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و کلیپ و مرثیه سرایی به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، حجت الاسلام رحیمی، امام جمعه ساوه به سخنرانی در رابطه با شخصیت والای سردار سلیمانی خاطر نشان کرد و او را سرباز مطیع ولایت معرفی کرد.

در ادامه مراسم، استاد جوانی با بیان توضیح درباره عوامل قیام و حماسه ۹ دی، این حماسه را قیام مردم علیه لیبرال‌ها نامید که توانست فتنه پیچیده را از بین ببرد.

وی به ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با اشاره به آیات قرآن، گفت: کافران فکر می‌کنند نور خدا را با دهان‌های خود می‌توانند خاموش کنند اما هرگز به این هدف خود نخواهند رسید.

جوانی به راهکارهای دشمن برای سلطه بر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تمرکز بر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای از ابزارهای دشمن برای اختلاف افکنی در میان مردم است، چرا که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بر باورهای فردی و اجتماعی تأثیر گذاشته و موجب تغییر رفتار اجتماعی افراد شود.

در پایان این مراسم خانم رضایی، معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها به ارائه پایان نامه خود با موضوع بررسی ویژگی‌های انسان مجاهد در قرآن با تطبیق بر زندگی سردار سلیمانی پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha