شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقا جان پور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: در شرایط غبارآلود فتنه سال ۸۸ این بصیرت مردم ایران بود که موجب شناخت دشمن و خنثی شدن توطئه استکبار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاالدین آقاجان پور، روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) ورامین برگزار شد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که موجب حکمیت حکومت دینی در ایران شد، دشمنان وقتی منافع خود را در خطر دید، هجمه خود علیه ایران اسلامی را آغاز کرد ولی وجود مردم بصیر و انقلابی نظیر مردم ورامین، تمامی این توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی افزود: در جریان فتنه سال ۸۸، دشمنان قسم خورده نظام با فتنه‌جویان هماهنگ شدند و زمانی که صف بندی دشمن علیه ایران اسلامی مشخص شد، آحاد مردم از پیر و جوان آماده دفاع از کشور شدند.

وی گفت: فتنه سال ۱۳۸۸ بسیار پیچیده و بر اساس نقشه اتاق فکر دشمنان در خارج از کشور طراحی شد، در شرایطی که به خاطر غبار فتنه، تشخیص بین دوست و دشمن مشکل بود، مردم ایران بیرق دفاع از ولایت و اسلام را به دست گرفتند و با بصیرت و شناخت وارد میدان مقابله با فتنه شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت: دشمنان اسلام در مقابله با ایران اسلامی از کسانی استفاده می‌کنند که بصیرت لازم را نسبت به دین ندارند و همانند قیام عاشورا، همانانی که سر فرزند پیامبر (ص) را از بدن جدا کرده و اهل‌بیت عصمت و اطهار را به اسارت بردند، وارد میدان شدند غافل از اینکه مردم ایران اسلامی با مردم عصر اسلام تفاوت دارند و اجازه نمی‌دهند تا حوادث صدر اسلام تکرار شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: نقش سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و مقابله با اشرار بی‌بدیل است و ایشان برای دفاع از مظلومان، تمام وقت و هستی خود را به میدان آورد در حالی که برخی از افراد، همین دفاع را لازم نمی‌دانستند ولی امروز همان افراد به اهمیت این دفاع پی برده‌اند.

آقا جان پور تأکید کرد: خط مقدم دفاع از کشور در زمان حمله داعش کشورهای حوزه مقاومت بود و اگر در آنجا موفق نمی‌شدیم باید در استان‌های ایران می‌جنگیدیم.

وی با تقدیر از نقش مردم ورامین در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مردم ورامین پیشگامان نهضت بزرگ اسلامی هستند و افتخار کفن‌پوشان ورامینی در قیام خونین ۱۵ خرداد و حماسه ۹ دی سال ۸۸، جهانیان را شگفت‌زده کرد.

وی ۱۵ خرداد سال ۴۲ را سند ولایت‌مداری مردم ورامین دانست و افزود: در سال ۱۳۴۲ مردم ورامین کفن پوش برای دفاع از نهضت امام حرکت کردند، از گلوله دژخیمان نترسیدند و دست از ولایت مداری خود بر نداشتند، ای مردم حق بزرگی در نهضت اسلامی و پیروزی اسلام دارند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha