یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام جهانگیر شهداد نژاد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) جیرفت با بیان اینکه هم اکنون در این مدرسه ۲۳۰ طلبه در سطح یک و دو مشغول تحصیل هستند، گفت: پایه ده این مدرسه نیز با تامین زیرساخت های لازم راه اندازی شد.

حجت الاسلام جهانگیر شهداد نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس استان خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر، اظهارداشت: مدرسه علمیه امام صادق(ع) جیرفت سال 74 با محوریت امام جمعه وقت، راه اندازی  و کار خود  را در ساختمان اجاره ای آغاز  و پس از یک دهه فعالیت موفق، در سال 85 این مدرسه در زمینی مستقل  ساخته شد .

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) جیرفت با بیان اینکه این مدرسه بالغ بر 2500 متر زیربنا دارد یادآور شد: بالغ بر 20 حجره در این مدرسه برای تحصیل طلاب ساخته شده است .

وی با بیان اینکه هم اکنون در این مدرسه 230 طلبه در سطح یک و دو مشغول تحصیل هستند، به راه اندازی پایه ده در این مدرسه اشاره کرد و افزود: با تامین زیرساخت های لازم، پایه 10 حوزه در این مدرسه به صورت رسمی راه اندازی و بالغ بر 10 طلبه مشغول تحصیل شدند.

حجت الاسلام شهداد نژاد ادامه داد: با توجه به پیشرفت تحصیلی خوب طلاب، قطعاً راه اندازی سطح سه در این حوزه از مهاجرت طلاب به شهرستان های دیگر جلوگیری کرده و امیدواریم با این اقدام  بتوانیم در ماندگاری طلاب در شهرستان گامی موثر برداریم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) جیرفت در ادامه با اشاره به فعالیت های مختلف طلاب این مدرسه، یادآور شد: طلاب این مدرسه در کنار تحصیل  و برنامه های آموزشی خود، فعالیت های تبلیغی خوبی هم دارند؛ البته تعدادی از طلابی که از این مدرسه فارغ التحصیل شدند، هم اکنون در روستاهای این منطقه به عنوان روحانی مستقر فعالیت  می کنند.

وی تصریح کرد: در طول ایام تبلیغی نیز کل طلاب سطح 2 به امر تبیغ در سطح شهرستان مشغول می شوند.

حجت الاسلام شهداد نژاد در پایان، فعالیت های پژوهشی طلاب را هم مدنظر قرار داد و بیان داشت: قریب به چند سال است که در زمینه فعالیت های پژوهشی در این مدرسه اقداماتی آغاز شده است که منجر به فعالیت های شاخص در این عرصه شده است به طوری که در زمینه تولید  مقالات  و جشنواره علامه حلی از مدارس برتر استان هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha