یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار حسین یکتا ، فرمانده قرارگاه خاتم الأنبیاء و امام رضایی ها

حوزه/ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنی دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد و امروز همه جهان کفر جنگ احزاب را علیه ایران اسلامی آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار حسین یکتا در آیین اختتامیه سومین گردهمایی ملی فعالان و مؤسسات مردمی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب سراسر کشور در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون(س) منطقه جمکران قم با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب پیرامون «گام دوم انقلاب» اظهارداشت: معظم له با نگاه عمیق، دقیق و همه‌جانبه در 40 سالگی انقلاب پیامی صادر کردند و طرف مخاطب آن امت بودند، این پیام امام و امتی بود و برای دستگاه‌های اجرایی نبود.

وی تشریح کرد: این پیام برای ورود به عرصه‌های جهادی، ملیتی، اجرایی، عملیاتی و میدانی جوان‌ها بود و تبیین هفت مأموریت و هفت شهر عشق برای جوانان بود.

سردار یکتا تأکید کرد: نگاه مقام معظم رهبری قیام لله و عمل جهادی برای ظهور است و نگاهشان این است که سرعت در این گام دوم بلندتر، سریع‌تر و کم‌چالش‌تر است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری تمدنی بود، گفت: اگر بخواهیم با نگاه مأموریتی که رهبرری به ما داده، این کار مهم و سنگین را انجام دهیم راهی به جز اینکه این کار را هایتک انجام دهیم وجود ندارد.

وی متذکر شد: اگر بخواهید این گام را بلندتر و سریع‌تر از گام اول بردارید باید به صورت هایتک کار کنید، یعنی کاری که شهید حججی یا شهید تهرانی مقدم کردند، یعنی 10 فرمانده لشکر که خداوند به امام(ره) داد.

فرمانده سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا با بیان اینکه امروز جبهه انقلاب اسلامی به دنبال جوان high tech است، افزود: مخاطب اصلی پیام مقام معظم رهبری درباره «گام دوم انقلاب» صرفاً جوانان هستند، نه سازمان، نه نهادی، نه ارگانی نه تشکیلاتی مراد پیام معظم له نیست، رهبری گام دوم انقلاب را به جوانانی می سپارند که high tech یا به عبارتی داری پیشرفت، سرعت و بالاترین دقت باشند.

سردار یکتا بیان کرد: طرف حساب پیام رهبری جوانان هستند به این معنی که بعثت جوانان دهه‌های 60، 70 و 80 آغاز شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه روح این پیام برای جوانان است، ادامه داد: طبق پیام رهبری، حق گرفتنی است نه دادنی و اگر در جایی احساس می‌کنید که حق به زمین مانده، باید آن را بگیرید و البته مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

سردار یکتا تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب نقشه راه و آینده پیش روی نظام و انقلاب را برایمان ترسیم می کند و طبق گفته معظم له کار آمریکا، امپریالیسم و دشمنان تمام است، ان شاءالله.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت:رهبری فرمودند دشمنان ما به اسفل‌السافلین رفتند و بقیه هم به همین وضعیت می‌رسند و «جاءالحق و زهق‌الباطل» نزدیک است، یک قدم آن خودسازی و گام دیگر رسیدن به خدا است و در گام دوم قطعاً مشکلات و مصائب کمتر از قبل است، یعنی سرعت مان بیشتر از قبل خواهد بود.

فرمانده سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا بیان کرد: یک یا حسین دیگر تا رسیدن به خیمه امام حسین(ع) باقی مانده و طبق فرمایش رهبری، کار استکبار تمام است بطوریکه مقام معظم رهبری در جای دیگری می‌گویند شعارهای انقلاب فطری است و همه دین‌داری را دوست دارند، اگر جایی خوب نبوده، یعنی ما درست عمل نکردیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ایشان فرموده‌اند که اگر جایی کارمان گیر کرد و دلزدگی ایجاد شد، همان جای است که حواسمان به دنیا رفته، پس نیاز خودسازی خیلی مهم و در پیشبرد اهداف جبهه مردم انقلاب اسلامی اثربخش است.

سردار یکتا اظهار کرد: جمعی که می‌خواهند کار را شروع کنند نفس رهبری و شهدا به آنان خورده، مقام معظم رهبری تذکر و تلنگر هم می‌دهند و می‌فرمایند دهه شصتی‌ها و دهه هفتادی‌ها خوب تحقیق کنند، چرا که رهبری در پیام خود به دختران و پسران می‌فرمایند که بروید تحقیق کنید و روایت‌های صحیح را به گوش بقیه هم برسانید.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه ببینید که هر چه رهبری گفتند شد، ادامه داد: ما توسط هدایت رهبری جلو رفتیم، ایشان می‌فرمایند ما هیچی نداشتیم که تا اینجا آمدیم و از صفر شروع کردیم.

وی بیان کرد: رهبری دارند یک جا را می‌بینند و امام(ره) فرموده‌اند این جنگ مقدمه فتح فلسطین است و جواب این خون‌ها را سیدالشهدا(ع) می‌دهد و رهبری هم دارد همین راه را می‌بیند.

سردار یکتا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با سرعت در حال حرکت هستند، افزود: ایشان می‌گویند چالش‌های دشمن هم فرق کرده و در هفت بخش از جمله اقتصادی، اجتماعی، بین‌الملل و معنویت و  علم و تکنولوژی مأموریت داده‌اند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هفت منزل عشق را برای جوانان ترسیم کرده‌اند، تأکید کرد: به این معنی که خرمشهرها در پیش است و ما باید  یگان یگان شویم و هر کسی برای فتح یک شهر خود را آماده کند.

وی متذکر شد: جوانان با قلب ولایت گره خورده‌اند و آتش به اختیار یعنی اینکه مقام معظم رهبری اختیاری به جوانان داد و این اختیار را تنفیذ کرد. معظم له می‌فرمایند جوانان بیایید پرچم ظهور را به دست بگیرید و علم را به دست آنان داده، این پیام فقط برای جوانان بود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha