چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
نمایش خیایانی

نمایش خیابانی ویژه شهادت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در مجتمع فرهنگی ۹ دی بوشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نمایش خیابانی ویژه شهادت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز همزمان با سالروز شهادت این سردار در مجتمع فرهنگی ۹ دی بوشهر اجرا شد.

کاظم ارجمند نیا، کارگردان این مجموعه ضمن خیرمقدم به مدعوین، در سخنانی خواستار توجه بیشتر مسئولین به هنرهایی با مضمون ارزشی و انقلابی شد و گفت: نمایش خیابانی ویژه شهادت سردار سلیمانی از ۱۲ لغایت ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز در میدان انقلاب بوشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز که به همراه عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام میثم دهقان مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و دیگر مسئولان فرهنگی که از نزدیک به دیدن این نمایش پرداخت، اظهار داشت: تجسم یک ارزش دینی در قالب هنر چندین برابر ساعت‌ها سخنرانی ارزش دارد و اجرای چنین آثاری، کاری پرزحمت است و اگر حرکتی در جامعه اتفاق بیفتد نقطه آغازینش حرکت هنری خواهد بود.

گفتنی است، این نمایش محصول گروه هنری صدف، از گروه‌های مردمی مرتبط با کارگروه هنر انقلاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha