یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین سپاسی آشتیانی گفت: ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره) صدمه جدّی به عالم علم، حوزه و دانشگاه ها بود، چراکه ایشان سپری مستحکم در مقابل حملات عقیدتی جبهه کفر بود.

‌به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، در مراسمی که به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و ارتحال آیت الله مصباح یزدی، روز ۱۴ دی در محل دانشگاه اراک برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی ضمن بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند «إنَّ اللّه‏َ یَغضَبُ لِغَضَبِ فاطِمَةَ و یَرضی لِرِضاها / خداوند با خشم فاطمه به خشم می‌آید و با خشنودی او خشنود می‌شود. در واقع می‌خواهند جایگاه وجودی حضرت زهرا سلام الله علیها را بیان کنند و اینکه فاطمه سلام الله علیها برای غیر خدا غضبناک نمی‌شود.

وی ادامه داد: اگر شما می‌بینید، خداوند به این دو انسان بزرگ، شهید سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی، عظمت داده است به خاطر این است که رضای خودشان را در رضای خداوند می‌دیدند و همچنین غضبشان را در غضب پروردگار قرار داده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سپاسی آشتیانی تصریح کرد: ارتحال آیت الله مصباح یزدی (ره) صدمه جدی به عالم علم، حوزه و دانشگاه‌ها بود، چراکه ایشان سپری مستحکم در مقابل حملات عقیدتی جبهه کفر بود.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به نقش شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، گفت: وجود شهید سلیمانی علاوه بر اینکه جبهه مقاومت را امیدوار کرد، باعث یاس و ناامیدی جبهه دشمن بود.

وی در بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: در حالی که بعضی از افراد، حاضر نیستند از جایگاه یا حتی از مقدار کمی پول بگذرند این شهید عزیز به سادگی از کنار تمامی اینها عبور می‌کند و تنها چیزی که برای او اهمیت داشت رضایت خداوند متعال بود.

گفتنی است، این مراسم با همت نهاد رهبری دانشگاه اراک و مدیریت حوزه علمیه استان مرکزی و سازمان‌های بسیج اساتید، دانشجویان و طلاب استان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha