یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
رادیو ایران

حوزه / رادیو ایران به مناسبت شهادت بانوی دو عالم ویژه برنامه‌هایی را تهیه کرده که در این روز روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رادیو ایران در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله «باغ ارغوان، خانه دوست اینجاست، اشکی بر آستان زهرا (س)، دور عاشقان، سوگواره، ساده مثل صبح، به نام عشق، به افق نور، گهران و بانوی آب» از روز چهارشنبه ۱۵ دی پخش می‌کند.

«باغ ارغوان» از روز چهارشنبه ۱۵ دی نواها و نغمه‌های متناسب با شهادت حضرت زهرا (س) را با اجرای مریم نشیبا ساعت، ۲:۳۰و ۱۵:۰۰ تقدیم می‌کند.

«خانه دوست اینجاست» ۱۵ و ۱۶ دی به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و با اجرای حامد نجم‌الهدی بعد از خبر ساعت ۱۷ از اصالت زندگی و سبک زندگی فاطمی می‌گوید.

«اشکی بر آستان زهرا» پخش مداحی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است که چهار شنبه ۱۵ دی ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

«دور عاشقان» یکی دیگر از ویژه برنامه‌های رادیو ایران است. این برنامه به داشتن الگو در زندگی با نگاه به سیره حضرت فاطمه (س) اشاره دارد و چهارشنبه ۱۵ دی بعد از خبر ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

«سوگواره» ویژه برنامه دیگری است که پنج شنبه ۱۶ دی با موضوع شخصیت متمایز و سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) ساعت ۰۳:۱۵ پخش می‌شود.

«ساده مثل صبح» برنامه‌ای است که در روزهای مناسبتی جایگزین برنامه سلام صبح بخیر می‌شود.

«به نام عشق» ویژه برنامه دیگر رادیو ایران است که با نگاهی به زندگی اخلاقی و سیره تربیتی حضرت فاطمه (س)، به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و با اجرای مهرناز فقیهی پنجشنبه ۱۶ دی ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

«به افق نور» با موضوع معرفت و شناخت زهره فاطمه (س) به تهیه‌کنندگی مرضیه طبرستانی و با اجرای حوریه صداقتی روز پنج شنبه ساعت ۱۱:۴۰ پخش می‌شود.

«گهران» پنجشنبه ساعت ۲۰ از سیمای حضرت زهرا (س) می‌گوید. این برنامه به تهیه‌کنندگی زهره سربازی و با اجرای محمد نصر آبادی پخش می‌شود و «بانوی آب» سوگواره ای برای شهادت حضرت زهرا (س) است که در روز شهادتشان بعد از خبر ساعت ۲۲ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلو هرتز از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha