دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کد خبر: 1003303
۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
دختران فاطمی

حوزه / همایش دختران فاطمی با حضور دختران دانش آموز ممتاز متوسطه اول شهرستان اشکذر، با حمایت مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، همایش «دختران فاطمی» به مناسبت فرارسیدن میلاد فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز پنجشنبه با سخنرانی دکتر غفرانی با موضوع «دختران شایسته ازنظر اسلام»، با حضور دختران دانش‌آموز ممتاز متوسطه اول شهرستان اشکذر، در حسینیه شهدای اشکذر برگزار شد.

این برنامه که با مشارکت واحد فرهنگی فرمانداری اشکذر و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان و همچنین حمایت مدرسه علمیه خواهران فاطمیه برگزار شد.

در ابتدای مراسم، ردایی فرماندار شهرستان اشکذر با خیر مقدم به مربیان، مدیران و دانش آموزان، کرد: کانون دختران فاطمی شهرستان اشکذر یعنی اینکه باید ظرفیت نوجوانان شناخته شود و این جلسه تازه شروع کار است.

پس از آن دکتر غفرانی با طرح ۱۱ سوال، جمع ۸۰ نفری دختران دانش‌آموز شرکت کننده در این مراسم به مباحثه موضوع «حجاب قبل از آنکه یک بحث شرعی باشد یک بحث عقلی و فطرت» دعوت کرد.

در حاشیه این مراسم «کانون نخبگان دختران فاطمی» نمایشگاهی از آثار کارهای هنری دختران متوسطه اول به همراه نمایشگاه کتاب وقف در گردش برپا کرد.

همایش دختران فاطمی در اشکذر برگزار شد+عکس

همایش دختران فاطمی در اشکذر برگزار شد+عکس

همایش دختران فاطمی در اشکذر برگزار شد+عکس

انتهای پیام/‏۳۱۳/‏۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha