شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
کد خبر: 1005017
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
برگزاری آئین تکریم و معارفه فرماندار جوان و انقلابی لنده

حوزه/ امام جمعه لنده در آئین تکریم و معارفه فرماندار، اظهار کرد:مردم این دیار دنبال مسئولانی توانمند و کارآمد هستند، چرا که در این شهرستان راه‌های نرفته زیادی وجود دارد، لذا باید با جدیت و تلاش شبانه روزی برای تحقق مطالبات مردم تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنده، ظهر امروز با حضور امام جمعه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران و مسئولان نظامی، انتظامی شهرستان و اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل، امام جمعه شهر لنده در این آئین، گفت: پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف باعث شد تا جلوه‌ای بی نظیر از همدلی و هم افزایی در کشور شکل بگیرد.

امام جمعه شهرستان لنده ادامه داد: برای اجرای جهاد تبیین باید عمار گونه در صحنه بود و امید آفرینی را در جامعه تبیین کرد.

وی افزود: خدمت به مردم در طول شبانه روز از سوی مسئولان و مدیران می‌تواند منشأ خیر و برکت برای شهرستان و امورات جاری یک مدیر کارآمد باشد.

حجت الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد: انتخاب نخستین فرماندار دولت انقلابی در شهرستان لنده آن هم یک جوان با انگیزه نشان از جوان گرایی است که در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی هرکجا به جوانان اعتماد کردیم، شاهد پیشرفت و توانمندی‌های زیادی در کشور بودیم.

امام جمعه لنده ادامه داد: باید جوانان انقلابی را باور کنیم و امیدواریم با همت بلند فرماندار جدید در راه توسعه و پیشرفت شهرستان، شاهد افتخار آفرینی‌های مختلف باشیم.

وی افزود: مردم این دیار دنبال مسئولانی توانمند و کارآمد هستند؛ در این شهرستان راه‌های نرفته زیادی وجود دارد و باید با جدیت و تلاش شبانه روزی برای تحقق مطالبات مردم تلاش کرد.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: فرصت سوزی آفت مهمی برای مدیران است که امیدواریم با توانمندی و تدابیر لازم به دنبال پیشرفت و عمران باشید و به مقوله فرهنگ و مباحث فرهنگی توجه ویژه‌ای شود.

وی خطاب به فرماندار جدید، گفت: مردم این شهر انسان‌های شریفی هستند که متأسفانه به واسطه کم کاری‌های صورت گرفته به حق خود نرسیده‌اند، ولی کارهای خوبی هم صورت گرفته که باید قدردان نظام باشیم و انتظار داریم با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.

امام جمعه لنده در ادامه با ابراز گلایه از شهرداری و شورای شهر، گفت: اعتبار ۷ میلیارد تومانی توسعه مبلمان شهری با بی تدبیری به حال خود رها شد؛ هزینه‌های پل مونه و پل وحشت موگرمون با بی تدبیری برخی مدیران به باد رفت. انتظار داریم فرماندار جدید با اتکا به خداوند به دنبال کارهای عام‌المنفعه باشد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha