چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
1

حوزه/ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در حوزه ورزش قهرمانی نیاز به الگو داریم و چه خوب است که طلاب در این حوزه وارد شوند و در دیپلماسی ورزشی نقش‌آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمد پولادگر شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات دارالشفاء در قم برگزار شد، اظهار داشت: این میزان توجه به توسعه ورزش‌های همگانی در حوزه یک فرصت استثنایی است تا بتوانیم ورزش را در مدارس و حوزه‌های علمیه توسعه بدهیم.

وی ادامه داد: ورزش به‌عنوان یک اصل در برنامه تمامی مدارس قرار بگیرد و علاوه بر این ورزش می‌تواند وسیله‌ای باشد برای ارتباط بیشتر با جوانانی که امروز در حوزه ورزش به‌صورت گسترده وجود دارد.

پولادگر بیان داشت: اتفاقات خوبی در حوزه رخ می‌دهد و به‌عنوان نماینده وزارت ورزش اعلام آمادگی می‌کنیم تا هر کمکی را برای توسعه ورزش طلاب انجام دهیم.

وی تصریح کرد: ابتدا ورزش همگانی و بعدازآن ورزش قهرمانی را باید در بین طلاب تقویت کنیم چراکه در حوزه ورزش قهرمانی نیاز به الگو داریم و چه خوب است که طلاب در این حوزه وارد شوند و در دیپلماسی ورزشی نقش‌آفرین باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: آیت‌الله اعرافی توجه ویژه‌ای به ورزش دارد که نشان‌دهنده درایت و شناخت دقیق وی از این مقوله مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha