یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: همان طور که به کاشت درخت اهمیت می‌دهیم، باید سازمان‌های ذیربط مانع قطع درختان بشوند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در آیین کاشت نهال اظهار داشت: امیدوارم همه ما در هر منطقه‌ای که زندگی می‌کنیم ضمن آنکه اقدام به کاشت درخت کنیم، با متخلفان و کسانی که درختان را قطع می‌کنند نیز برخورد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در اسلام به درختکاری بسیار سفارش شده است، گفت: پیامبر (ص) می‌فرمایند هر مسلمانی بذری یا درختی بکارد و از میوه این بذر و درخت، یک انسان و پرنده‌ای استفاده کند، برایش صدقه حساب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اظهار داشت: همان طور که به کاشت درخت اهمیت می‌دهیم، باید سازمان‌های ذیربط نیز مانع قطع درختان شوند.

وی یادآور شد: زندگی سالم در سایه محیط زیست سالم محقق می‌شود و امیدوارم همه ما بتوانیم برای شادابی محیط زیست قدم‌های مثبتی برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین از سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرداری تبریز که به امر درختکاری اهمیت می‌دهند، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha