یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
059/نشست با مدیر و کادر مدرسه حجت ابن الحسن

مدیر حوزه علمیه استان البرز با تاکید بر ضرورت تحقق جهاد تبیین با اقدامات تبلیغی و رسانه ای، از اجرای طرح «تربیت طلبه خبرنگار» در حوزه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، نشست حجت الاسلام والمسلمین صادق خوئینی مدیر حوزه علمیه استان البرز با مدیر و کادر مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) کرج، در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیر و معاونان مدرسه حجت بن الحسن(عج) گزارشی از فعالیت های یک ماهه مدرسه ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خوئینی هم با تدیر از تلاش های مدیر و کادر اجرایی جوان مدرسه حجت بن الحسن(عج)، جوانی را فرصت مناسبی برای پرورش و ظهور استعداد ها دانست و گفت: با توجه به اهمیت بحث جهاد تبیین شایسته است که این مهم در مدارس مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد تا در کنار اقدامات تبلیغی و رسانه ای، بتوان به تحقق آرمان های انقلاب کمک کرد.

مدیر حوزه علمیه استان البرز در ادامه با اشاره به اهمیت تدوین و اجرای برنامه پنج ساله با توجه به اسناد بالادستی، بر ضرورت اجرا و استمرار برنامه های تهذیبی با محوریت قرآن و ادعیه تاکید کرد و افزود: سنت مباحثه از ویژگی های بی بدیل نظام آموزشی حوزه است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به بازدید از خبرگزاری رسمی حوزه (حوزه نیوز) و جلسه با حجت الاسلام والمسلمین برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور، گفت: اقدامات خوبی در بحث رسانه و فعالیت های فضای مجازی در مدرسه حضرت حجت(عج) شکل گرفته و با توجه به فراهم شدن بستر آموزش طلاب در عرصه خبرنگاری، شاییسته است که مدیران و کادر اجرایی مدارس نسبت به تربیت خبرنگارِ طلبه در استان البرز اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha