پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: رسالت شبکه تربیتی صالحین، تربیت و هدایت جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در سومین مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان که با حضور ائمه جمعه، فرماندهان نواحی سپاه قائم آل محمد(عج) استان و جمعی از استادیاران شبکه تربیتی استان، در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، با اشاره به نقش موثر استادیاران در هدایت جامعه گفت: وظیفه ذاتی استادیاران و ائمه جمعه جهاد تبیین است و انبیاء و ائمه معصومین (ع) نیز رسالت تبیین را بر عهده داشتند.

وی تصریح کرد: هدایت به معنای عمومی برای همه است، اما هدایت پاداشی مخصوص متقین و مومنین است و هدایت که تربیت از آن ناشی می شود یک مسئله زیر بنایی است و در شبکه تربیتی باید بدنبال مومنین و متقین باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: اگر حقایق و واقعیات را به درستی تبیین نکنیم دشمن تاریخ را تحریف خواهد کرد و رسالت تبیین باید در جامعه نهادینه شود و از مرحله گفتمانی به مرحله اجرا تبدیل شود و تبیین امری روشن است و نباید به حواشی پرداخت و توجه به متن و کار اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: شبکه تربیتی صالحین باید در تولید محتوا با استفاده از زبان هنر در عرصه جهاد تبیین وارد میدان شود و حضرت زینب کبری(س) بهترین الگوی جهاد تبیین است که با استفاده از شیوه های هنرمندانه تبیین، دشمنان را شکست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha