دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ر

حوزه / امام جمعه بادرود، امنیّت و آرامش امروزکشور و ملت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان، ایثارگران و جانبازان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و نیمه شعبان، گفت : مستضعفان جهان به صاحب این روز(نیمه شعبان) امید زیادی بسته اند و چشم های زیادی برای تشریف فرمایی او لحظه شماری می کنند.

وی، با گرامیداشت بیستم اسفند سالروز نخستین حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای، رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در جمع کاروانیان راهیان نور، گفت : هدف اردوی راهیان نور احیای راه و رسم شهیدان و زنده نگهداشتن نام و یاد آنها می باشد.

امام جمعه بادرود، امنیت و آرامش امروز کشور و ملت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان، ایثارگران و جانبازان دانست و افزود: همان طور که شهدای والامقام برای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأسی به مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از جان و مال و اولاد خود گذشتند، ما نیز باید مراسم سالگرد این عزیزان را هر سال بهتر از سال های قبل برگزار کنیم.

امام جمعه بادرود، به ۲۴ اسفند ماه سالروز انفجار بمب توسط منافقین در نماز جمعه تهران که جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیدند، اشاره کرد و گفت: علی رغم تهدیدهای صدام که گفته بود نماز جمعه تهران را منفجر می کنیم، مردم بدون توجه به تهدیدات دشمن مصمم تر از قبل در نماز جمعه شرکت کردند.

حجت الاسلام قاسمی به خبر مسرت بخش احیای یکصد واحد غیر فعال و نیمه فعال اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه دیروز با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس مراسم احیای شرکت بنیان صنعت کویر سپاهان بادرود در ناحیه صنعتی سراسیاب کلید خورد که این خبر بسیار خوب و مسرت بخش است.

وی، در پایان از بازدید رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان اصفهان از دبیرستان آیت الله طالقانی خالدآباد اشاره کرد و گفت: در این سفر قول دادند که ۵۰ درصد هزینه ساخت مدرسه از طرف مجمع خیرین مدرسه‌ساز تامین و ۵۰ درصد دیگر با پیگیری نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تامین شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha