سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
دیدار

حوزه/ تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: نوآوری و بیان لایه های لطیف و ظریف از ۸سال دفاع مقدس از هنرمندی های روایتگران صادق راویان در برنامه های راهیان نور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سعیدی در دیدار رئیس ستاد قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، امنیت کنونی را میراث خون شهدا دانست وبر معرفی این میراث ارزشمند به نسل کنونی تاکید کرد.

وی از متولیان اردوهای راهیان نور خواست با ارائه مستندات از واقعیت ها سخن بگویند و با بهره مندی از فیلم های مستند و روایتگری در صحنه جوانانی که درکی از جنگ را نداشتند آگاه کنند.

تولیت حرم مطهر فاطمه معصومه(س) در ادامه ولایتمداری و خود باوری را سبب پیروزی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: اگر رئیس جمهور کزایی اکراین هم دست به دامن قدرت های پوشالی نمی شد و بر مردم خود باور داشت، الان وضع کشورش اینگونه نبود.

رئیس ستاد قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج هم در این دیدار جذاب سازی، ارزان سازی وآسان سازی را از اهداف متولیان اردوهای راهیان نور بیان کرد.

سردار عباس مطهری مردمی شدن را از اهداف دیگر در مدیریت این حرکت عظیم فرهنگی خواند وگفت: با هدف بهینه سازی راهیان نور بعد از وقفه دوران کرونا به دنبال این هستیم اولویت را به خانوادگی شدن اعزام های بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha