چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
جلسه طلاب شاهد

حوزه/ نخستین جلسه هیئت مدیره جدید مجمع عالی طلاب و فضلای شاهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نخستین جلسه هیئت مدیره جدید مجمع عالی طلاب و فضلای شاهد، در واپسین روزهای اسفند ماه ١۴٠٠ برگزار شد. پس از برگزاری دومین انتخابات مجمع عمومی در ١٨ اسفند، اعضای جدید هیئت امنا و همچنین بازرسان مجمع توسط اعضای مجمع عمومی انتخاب شدند. اعضای منتخب، در نخستین جلسه هیئت مدیره که در روز پنجشنبه ٢۶ اسفند ماه و در آستانه میلاد حضرت بقیة الله الاعظم (عج) برگزار شد، نسبت به بررسی موارد اصلاحی در اساسنامه و تنظیم آیین نامه داخلی اقدام کردند.

همچنین در این جلسه، مدیر عامل مجمع، رئیس، نائب رئیس و سایر مسئولیت‌های داخلی هیئت مدیره انتخاب شدند که (به ترتیب حروف الفبا) به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

اعضای هیئت مدیره :

١. حجت الاسلام والمسلمین سید محمود اندرزگو: مسئول امور تعاملات سازمانی

٢. حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پیشاهنگ: سخنگو و مسئول ارتباطات و رسانه

٣. سید مجتبی طباطبایی نسب: خزانه دار و امین اموال هیئت مدیره

۴. دکتر محمد حسین ظریفیان : دبیر هیئت مدیره

۵. حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله کریمی : مدیرعامل مجمع

۶. حجت‌الاسلام والمسلمین ولی الله لونی الیگودرزی : رئیس هیئت مدیره

٧. حجت‌الاسلام والمسلمین حجت الله مشی : نائب رئیس هیئت مدیره

بازرسان:

١. حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی (بازرس اصلی)

٢. حجت الاسلام والمسلمین محمد حقی (عضو علی البدل)

لازم به ذکر است: در این جلسه، ضمن تشکر از همه اعضای مجمع که در این انتخابات مشارکت داشتند، از تلاش‌های حجت الاسلام کریمی و حمایت‌های نمایندگی ولی فقیه از مجمع عالی طلاب و فضلای شاهد نیز مراتب سپاسگزاری مطرح گردید.

همچنین با قدردانی از خدمات و اقدامات هیئت امنا و اولین هیئت مدیره مجمع در ثبت و تثبیت جایگاه آن، بر لزوم ارتباط و استفاده از تجارب و حمایت‌های مستمر این عزیزان تاکید شد.

در ادامه جلسه، اعضای هیئت مدیره خواستار توجه بیشتر مسئولین کشور به ظرفیت‌های عظیم علمی، فرهنگی و اجرایی فضلای حوزوی فرزند شهید در سرتاسر کشور شده و بر لزوم هرچه سریعتر رفع مظلومیت از این گروه فرهیخته ایثارگری تاکید کردند. در این خصوص طرحها و پیشنهادات متعددی مطرح گردید که بررسی و اجرای آنها، در دستور جلسات بعدی هیئت مدیره مجمع قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha