چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
استادهادوی تهرانی

حوزه/ استاد هادوی تهرانی در پی ارتحال عالم مجاهد آیت الله محمد محمدی ری شهری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت استاد هادوی تهرانی در پی ارتحال عالم مجاهد آیت الله محمد محمدی ری شهری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ٱلَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ ٱللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُۥ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا ٱللَّهَ وَکَفَی بِاللَّهِ حَسِیبًا (الاحزاب،۳۹)

ارتحال دوست پرکار و سخت کوش، عالم مجاهد حضرت آیت الله حاج شیخ محمد محمدی ری شهری (رحمة الله علیه) موجب کمال تأسف و تأثر گردید.

این جانب در طی سالیان متمادی در دورانی که آن بزرگوار امیرالحاج جمهوری اسلامی ایران بود، شاهد توانایی ایشان در سازمان دهی امور، استفاده بهینه از فرصت ها ، بلند نظری در به کار گیری استعدادها ، توجه به مشاوره ها و نظارت و ارزیابی مستمر کارها به صورت مستقیم بودم.

بی شک دوران امارت ایشان بر حج دوران طلایی بعثه جمهوری اسلامی ایران و سربلندی زائران ایرانی درحج و بهره گیری بی نظیر از فرصت موسم برای معرفی انقلاب اسلامی به زائران غیر ایرانی و دفع شبهات و خنثی سازی تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

این جانب ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به تمامی مراجع عظام تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب (دامت توفیقاتهم)، و خدمت گزاران خدوم و خالص جمهوری اسلامی ایران، برای آن عالم عامل هم نشینی با محمد و آل محمد (علیهم السلام) و برای تمام بازماندگان و علاقمندان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم.


مهدی هادوی تهرانی

قم آشیانه آل محمد (علیهم السلام)

۲ فروردین ۱۴۰۱

۱۹ شعبان ۱۴۴۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha