پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
کد خبر: 1017465
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
ر

حوزه / خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان از طرف نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و سرپرست فرمانداری این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان طی مراسمی امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، سرپرست فرمانداری کاشان و جمعی از مسئولان، سیدمصطفی دولت‌آبادی، خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به عنوان خبرنگار کاشانی که در پوشش «همایش ملی مردان امنیت و اقتدار و رونمایی از ۶ جلد کتاب در تجلیل از اسوه های مجاهدت و چهره های درخشان سپهر ایثارگری» در شهری ری فعال بود، تقدیر شد.

در بخشی از متن تقدیر نامه آمده است: بدین وسیله برخود فرض می دانیم از همراهی و همکاری جنابعالی در برپایی آیین شکوهمند «همایش ملی مردان امنیت و اقتدار و رونمایی از ۶ جلد کتاب در تجلیل از اسوه های مجاهدت و چهره های درخشان سپهر ایثارگری» سپاسگزاری نموده همچنان در تداوم راه شهیدان ثابت قدم باشید .

امیداست در پناه خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله ) همچنان وجود پر برکت آن یادگاران ارزشمند شهدای گرانقدر به عنوان سرمایه ای برای صیانت از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ذخیره آخرتتان باشد .

انتهای پیام ./

خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان تجلیل شد

خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان تجلیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha