پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
محل شهادت شهید اصلانی

حوزه/ طلاب و فضلای فرزند شاهد جهان اسلام در محکومیت جنایت اخیر در حرم مطهر رضوی(ع) بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، طلاب و فضلای فرزند شاهد جهان اسلام در محکومیت جنایت اخیر در حرم مطهر رضوی(ع) بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" أَنَّ الْقَتْلَ لَنا عادَةٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَةُ"

پرکشیدن عاشقانه کبوتر حریم رضوی، روحانی فاضل و جهادی، ایثارگر شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی (ره) که از خاندان دو شهید بود و همچنین جانبازی دو روحانی جهادی همراه وی، حجج اسلام پاکدامن و دارابی در آن بزم خونین مزین شده به لبهای تشنه روزه دار و معطر به رایحه حریم اهل بیت علیهم السلام، نشان داد راه شهادت همچنان برای مشتاقان آن باز بوده و مسیر آن از خدمت عالمانه و خالصانه به مردم شریف مسلمان، به ویژه مستضعفین می گذرد. این شهادت و جانبازی مظلومانه سه روحانی خدوم و جهادی از یکسو حقانیت این مسیر شریف را به تصویر کشید و از سوی دیگر، ثابت کرد روحانیت، همچون همیشه، عامل به سخنان خویش بوده و در راه خدمت به اسلام و مسلمین، به ارباب خود، حسین بن علی علیه السلام تأسی کرده و تا بذل جان خویش ایستاده است.

مجمع طلاب و فضلای فرزند شاهد، ضمن محکوم کردن هتک حرمت حریم قدسی امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام این جنایت و اعلام انزجار از طراحان و عوامل میدانی آن، مسئولیت این ددمنشی وحشیانه را متوجه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دانسته و آن را بخشی از نقشه شوم و توطئه مذبوحانه دشمنان تاریخی امت اسلام برای تفرقه افکنی میان مذاهب و ملتهای مسلمان منطقه می داند. بی شک شکستهای استکبار جهانی در منطقه و جهان اسلام در عرصه های سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی و ... موجب شده است تا با این گونه جنایات و برافروختن آتش اختلاف به دنبال انحراف افکار عمومی و جبران خسارتهای خود باشند.

در پایان به نمایندگی از عموم طلاب و فضلای روحانی شاهد جهان اسلام، این ضایعه غمبار را به محضر ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و سایر مراجع عظام ادام الله ظلهم الشریف، حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه خراسان، گروه های پر افتخار جهادی، امت حزب الله و همچنین خانواده معظم شهید اصلانی تبریک و تسلیت گفته و عافیت دو روحانی جهادی دیگر را از خداوند متعال مسألت نموده و از دستگاه های مسئول انتظار می رود با رسیدگی همه جانبه در برخورد قاطع با ریشه ها، آمران و عاملان چنین جنایتی از تکرار آن جلوگیری نموده و افکار عمومی را از نیات شوم دشمن آگاه نمایند.

ما حوزویان فرزند شهید به تأسی از پدران فداکارمان بار دیگر آمادگی خود را برای جهاد در راه تحقق اهداف نورانی اسلام ناب محمدی (ص) و جانفشانی در این راه پر سعادت اعلام می نمائیم.


مجمع طلاب و فضلای فرزند شاهد

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha