چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
بیانیه

حوزه/ علما و روحانیون شهرستان سنندج با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی در حرم رضوی بر حفظ وحدت هرچه بیشتر بین مذاهب اسلامی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، علما و روحانیون شهرستان سنندج با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی در حرم رضوی بر حفظ وحدت هرچه بیشتر بین مذاهب اسلامی تاکید کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

درخت وحدت ما با خون های پاک روحانیون سیراب شده و ریشه های آن محکم تر از هر روزی است، صهیونیست ها و غربی ها هر روز در پی فتنه انگیزی جدیدی هستند علیه ایران اسلامی جلسات برگزار می کنند فتنه رسانه ای به راه می اندازند، به روحانیون اهل تشیع و اهل تسنن حمله می کنند، می خواهند از طریق احساسات مسلمین را تحریک کنند و تخم فتنه را در ایران اسلامی ما بکارند اما نمی دانند کارهایشان عبث و بیهوده است.

با هر خون اهل سنت و اهل تشیعی که ریخته می شود پایه های وحدت تقویت و نقشه های شیطانی غربی ها آشکار تر می شود.

رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در رابطه با شهادت ملا محمد شیخ الاسلام فرمودند: «قطعا هدف دشمن از شهادت ملا محمد شیخ الاسلام، برآورده نخواهد شد. تروریسم نتوانسته است و نخواهد توانست ضربه ای به انقلاب وارد کند، بلکه بلعکس هرجا به وسیله دشمن، خونی مظلومانه بر زمین ریخته شد، این پرچم خونین به دست جمع بیشتری برافراشته شد. بلا شک طلاب سنی و علمای اهل سنت راه این شهید را گرمتر و مشتاقانه تر ادامه خواهند داد».

شیطان بزرگ و صهیونیست های خون ریز از تاریخ درس بگیرند

چه بر سر فرزندان نامشروعشان آمد؟ داعش چه شد؟ تکفیری ها چه شدند؟

یکی پس از دیگری فتنه انگیزی هایشان در نطفه خفه شد، مگر نمی دانند چه جریانی در راه است،این حرکت خروشان را نمی بینند، اگر نمی دانند خوب بدانند امروز روحانیون اهل تشیع و اهل تسنن مسلح شده اند به تفکر انقلابی، تفکری اختلاف زدا و وحدت آفرین برای اعتلای ایران اسلامی که روز به روز نهضت مقاومت و جهاد را علیه کفر جهانی قوی تر کرده است.

آنها از این تفکر می ترسند، تفکر انقلابی ضد استعمار و ضد تسلط بیگانگان است، آنها می ترسند که هویت اسلامی و عزت اسلامی و استقلال از ایران به باقی کشورها سرایت کند پس دائم در حال فتنه انگیزی هستند.

روحانیون انقلابی با رهبری آیت الله سید علی خامنه ای (مدظله العالی) و راهنمایی های ایشان، علیه شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی جهاد کرده اند.

این راه ادامه دارد ما روحانیون تا آخرین نفس در سنگر وحدت می مانیم و صادقانه خون خود را تقدیم اسلام می کنیم، ترور و حرکت های تروریستی در هر جایی محکوم است، ما روحانیون اهل سنت حرکت های تروریستی که به روحانیون شیعه و سنی حمله می کنند را محکوم می کنیم و علو درجات را برای شهدای گرانقدر از باری تعالی خواهانیم.

ما قوی تر از هر وقتی در راه وحدت قدم می نهیم چون این اعتقاد ما و عزم راسخ ما برای حرکت در راه اتحاد امت اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha