سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
تصاویر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی گفت: روحانیون همواره در صف اول مبارزه حق علیه باطل قرار داشتند و در عرصه‌های جهاد، تبلیغ، تبیین، کمک به رفع محرومیت زدایی و خدمت به مردم پیشرو و جان برکف بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ابراهیمی، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی، هتک حرمت به حریم قدس رضوی و تعرض به سه روحانی را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برخی از مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند (و بر آن عهد ایستادگی کردند تا به راه خدا شهید شدند) و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.

حادثه هتک حرمت به ساحت مقدس آستان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) و شهادت شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی که از روحانیون انقلابی، مجاهد و خدمتگزار بوده اند قلب هر مسلمانی را به درد می‌آورد و موجب نمایان شدن چهره ی خشن و خبیث وهابیت و تکفیریان شد.

روحانیون همواره در صف اول مبارزه حق علیه باطل قرار داشتند و در عرصه‌های جهاد، تبلیغ، تبیین، کمک به رفع محرومیت زدایی و خدمت به مردم پیشرو و جان برکف بوده‌اند.

این حادثه دردناک و دلخراش را به حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و نائب بر حقشان مقام معظم رهبری(مدظله) و حوزه های علمیه و خانواده گرامی و صبورشان تبریک و تسلیت عرض مینمایم و برای حجت الاسلام پاکدامن از خدای متعال شفای عاجل مسئلت می‌نمایم .

علی اصغر ابراهیمی

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha