یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حاجبی

حوزه/ امام جمعه قشم گفت: در این تریبون به مردم اطمینان می دهم اگر چالش ها و مسائل روستای طولا و جزیره قشم حل نشد، از مسئولین ناکارآمد نام خواهم برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع قشم برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر خلاف ارتش دوران شاه، ببرخواسته از ایمان و عمل صالح است.

وی، ارتشی ها را فرزندان نظام و انقلاب دانست و عنوان کرد: امام خمینی به آینده ارتش بسیار امیدوارم بودند و در حال حاضر توان ارتش جمهوری اسلامی را با ارتش دوران شاه مقایسه کرد، چراکه ارتش کاملا بومی و متکی با جوانان داخلی است و هیچ وابستگی به کشورهای خارجی ندارند.

امام جمعه قشم، ضمن انتقاد از رویکرد برخی مسئولین نسبت به توصیه ها و انتقادات، بیان کرد: اگر توصیه ای از ائمه جمعه مطرح می شود، دلسوزانه و مشفقانه است و مسئولین نباید در برابر آن جبهه بگیرند.

حجت الاسلام حاجبی، با بیان این نکته که توصیه امام جمعه برآمده از خواست مردم است، تصریح کرد: اینکه امام جمعه منطقه ای اقدام به ارائه نصیحت کرد به منزله درخواست شخصی نیست و اگر میل شخصی در گفتار امام جمعه باشد خلاف عدالت است و حرام محسوب می شود.

وی، با بیان این نکته که مسئولین توصیه ها را نعمت بدانند، خاطرنشان کرد: روستای طولا در شهرستان قشم واقعا محروم است و باید تدبیری برای رفع این محرومیت اندیشیده شود.

امام جمعه قشم، افزود: از مجموعه دولت و فرمانداری درخواست دارم که کمیته توسعه روستای طولا با محوریت جوانان خود روستا را تشکیل ده تا اتفاقات مثبتی در این منطقه رقم بخورد.

حجت الاسلام حاجبی، ضمن تاکید بر ایفای مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت های مستقر در روستای طولا، اظهارداشت: روستای طولا نماد ناکارآمدی برخی از مسئولین گذشته بوده است و برای جبران آن نیازمند همت جمعی و دلسوزانه مسئولین و مردم هستیم.

وی، عنوان کرد: در این تریبون به مردم اطمینان می دهم اگر این چالش ها و مسائل قشم حل نشد، از مسئولین ناکارآمد نام خواهم برد، چراکه مردم از نظام انتظار فعالیت دارند و اگر در حوزه ای امکان فعالیت توسعه ای وجود ندارد، با ذکر دلیل و منطق به مردم تشریح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha