یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مصاحبه با دکتر عباس موزون

حوزه/ با توجه به پخش سری جدید برنامه «زندگی پس از زندگی» به تهیه کنندگی و کارشناسی عباس موزون از شبکه چهارم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و سؤالات مخاطبان رسانه رسمی حوزه، به بازنشر محتواهای تولیدی این خبرگزاری درباره این برنامه خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به پخش سری جدید برنامه «زندگی پس از زندگی» به تهیه کنندگی و کارشناسی عباس موزون از شبکه چهارم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و سؤالات مخاطبان رسانه رسمی حوزه، به بازنشر محتواهای تولیدی این خبرگزاری درباره این برنامه خواهیم پرداخت.

بر اساس این گزارش، نخستین تولیدی حوزه نیوز درباره برنامه «زندگی پس از زندگی» مصاحبه با دکتر عباس موزون، کارشناس-مجری و تهیه کننده این برنامه است که علاقه مندان برای مطالعه این مصاحبه خواندنی و مشاهده فیلم کامل آن بر روی لینک های زیر کلیک نمایند.

مصاحبه: https://hawzahnews.com/xbcXr

تیزر گفت و گو: https://hawzahnews.com/xbcXD

فیلم کامل: https://hawzahnews.com/xbcXB

تولید بعدی حوزه نیوز درباره برنامه «زندگی پس از زندگی»، برگزاری یک نشست تخصصی بود که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی، کارشناس این برنامه و دکتر عباس موزون، کارشناس-مجری و تهیه کننده آن بوده است که به سؤالاتی پیرامون مرگ، تجربه تجربه گران و حواشی این برنامه پاسخ داده شد و برای مشاهده متن و فیلم کامل آن نیز می توانید بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

متن نشست: https://hawzahnews.com/xbb8t

فیلم کامل نشست: https://hawzahnews.com/xbbhr

تصاویر نشست: https://hawzahnews.com/xbb9D

همچنین، «زندگی پس از زندگی زیر ذره بین نقد» دومین نشست تخصصی پیرامون این برنامه در رسانه رسمی حوزه های علمیه بود که با حضور استاد غلامرضا فیاضی، رئیس مرکز تخصصی فلسفه اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین برنجکار، قائم مقام پژوهشگاه قرآن و حدیث برگزار شد.

در این نشست نیز به سؤالاتی پیرامون مرگ، روح، تجربه های قبل از مرگ، یاد مرگ، برزخ، خروج روح از بدن و ... پاسخ داده شد و علاقمندان می توانند با کلیک بر روی لینک های زیر، محتوای آن را مشاهده نمایند.

متن نشست: https://hawzahnews.com/xbbps

فیلم کامل نشست: https://hawzahnews.com/xbbBm

تصاویر نشست: https://hawzahnews.com/xbbr2

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha