یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی گفت: روز قدس، نمادی برای مخالفت مسلمانان جهان با استکبار جهانی و سردمداران آن رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رسول مشهوری مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی امروز در سخنرانی روز قدس در شهرستان هشترود، اظهار داشت: روز قدس، نمادی برای مخالفت مسلمانان جهان با استکبار جهانی و سردمداران آن رژیم اشغالگر صهیونیست و آمریکا است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روزی است که در آن ملت‌های مسلمان و آزاده نسبت به تمامی جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین اعلام انزجار می‌کنند، افزود: مسأله فلسطین همچنان زنده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب مسئله‌ فلسطین یک مسئله‌ تاکتیکی و استراتژی سیاسی نیست، بلکه موضوعی عقیدتی و بنیادی است.

وی افزود: همین عقیده است که مسلمان و غیر مسلمان و عرب و غیر عرب را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آورده و از آرمان مردم فلسطین حمایت می‌کنند و لذا تلاش‌ها برای به حاشیه راندن نقطه عطف اعلام انزجار جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی، بی‌نتیجه مانده است.

حجت الاسلام مشهوری همچنین راه‌حل مسئله فلسطین را واگذاری این موضوع به خود مردم فلسطین دانست و اظهار کرد: کشورهای اسلامی با اتحاد لازم است تا تصمیم‌گیری در مورد فلسطین را به مردمی که قبل از اعلام موجودیت اسرائیل زندگی می‌کردند، واگذار و خودشان با برگزاری انتخابات سرنوشتشان را تعیین کنند و این همان راهکار مبتنی بر دموکراسی است که مقام معظم رهبری آن را بیان کردند.

مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی در پایان ضمن قدردانی از مردم همیشه در صحنه شهرستان هشترود به جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: حال که با کنترل بیماری کرونا، زمینه برای حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس فراهم شده، مردم با عشق خالصانه نشان دادند با وحدت و یکپارچگی، مثل سال‌های قبل از کرونا بر عهدشان در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین ثابت قدم هستند و در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیستی ایستاده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha