سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
روز قدس یزد

حوزه/مردم دارالعباده و دارالعلم یزد از همه نسل های مختلف از جمله دهه نودی ها با حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگوهای اختصاصی با حوزه نیوز انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، پیش از ظهر امروز مردم دارالعباده و دارالعلم یزد از اولین دقایق زمان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و اولین روز قدس قرن جدید به میدان آمدند و بار دیگر نشان دادند هنوز پای عهد و میثاق خود با امام خمینی(ره)، امام خامنه ای و شهدا در حمایت از مستضعفان جهان هستند.

هر گوشه از مسیر راهپیمایی صحنه های به یادماندنی مردان، زنان و کودکان، نوجوانان و جوانانی بود که به هر وسیله ای خشم خود را از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل نشان می دادند. برخی با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، برخی هم با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه و برخی با به آتش کشیدن پرچم های دولت های استکباری و آدمک های سران رژیم منحوس اسرائیل و آمریکا انزجار خود را از استکبار جهانی نشان می دادند.

زنان به همراه فرزندان شیرخوار و کودکان خود آمده بودند تا همبستگی خود را با مادران داغدار ۲۵۰۰ کودک شهید فلسطینی اعلام کنند و از انزجار خود را از کشتار کودکان و زنان فلسطینی به دست سربازان رژیم جعلی اسرائیل به جهانیان اعلام نمایند.

همه اقشار جامعه و همه نسل ها خصوصا دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در این راهپیمایی چشمگیر بود که با چند نفر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت‌وگوهایی انجام شده است:

دهه نودی ها

زنان یزدی
اقشار مردم

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha