دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
تصاویر/گردهمایی بسیج اساتید حوزه و دانشگاه  به مناسبت روز معلم

نماینده ولی فقیه در کاشان، خروجی دیدارهای مقام معظم رهبری با مسئولان و اقشار مختلف جامعه را تزریق امید و نشاط دانست و بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسبنی، روز گذشته در جمع بسیج اساتید حوزه و دانشگاههای کاشان، در حسینیه علی اکبر(ع) این شهر با گرامی داشت روز کارگر و سالروز شهادت مرتضی مطهری و روز معلم، با تاکید بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ایران، تصریح کرد: درکنار بیان مشکلات جامعه، باید دستاوردهای انقلاب برای مردم بیش از پیش تبیین شود .

وی، خروجی دیدارهای مقام معظم رهبری با مسئولان و اقشار مختلف جامعه را تزریق امید و نشاط دانست و به جایگاه بسیج از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له فرمود بسیجی باید وسط میدان باشد تا ارزش ها به فراموشی سپرده نشود.

امام جمعه کاشان به دلایل زنده ماندن آثار شهید مطهری اشاره و عنوان کرد: آیت الله جوادی آملی فرمود دلیل زنده ماندن آثار شهید مطهری به خاطر جامعیت علمی است .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: دومین عامل زنده ماندن آثار شهید مطهری به خاطر صراحت در گفتارش بود و درصد بالایی از شبهات امروز جامعه، با خواندن آثار استاد شهید قابل جمع آوری است.

مدیر حوزه علمیه کاشان نیز در ابتدای این جلسه با تبریک روز معلم و عید سعید فطر بر لزوم بکارگیری نیروهای توانمند، متخصص و جوان در موضوعات اخلاقی و تربیتی در ادارات، مساجد و حسینه ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی با بیان این که سالی ۵ هزار ساعت سخنرانی در کاشان داریم، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی در کاشان بسیار بالا است، ولی دستاورد های آن بسیار ناچیز است.

وی بر لزوم شناخت فضای جامعه تاکید کرد و گفت: پشت فضای مجازی، فضای حقیقی است که تمام آرمان های ما را به بازی می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha