دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
آثار

مسئول غرفه موسسه فرهنگی الزهرا(س) نشرآثار و تألیفات حضرت آیت‌الله مظاهری از عرضه ۶۴عنوان کتاب در سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

حمید منصوری در حاشیه سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان با اشاره به ارائه ۶۴عنوان کتاب از آثار و تألیفات حضرت آیت‌الله مظاهری در این نمایشگاه، گفت: عمده موضوعات آثار ارائه شده اخلاقی و فقهی و تاریخی است.

وی با اشاره به تالیف جدیدی که در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: کتاب تحلیه با موضوع منزل پنجم از سیر و سلوک، نوشته حضرت آیت الله مظاهری در حال چاپ و قرار است در روزهای آتی نمایشگاه، در غرفه رونمایی شود.

منصوری ادامه داد: کتاب شرح و تفسیر دعای کمیل تالیف آیت‌الله العظمی مظاهری هم که توسط موسسات دیگر پیش ازاین چاپ و هم اکنون در بازار نایاب شده، قرار است با یک بازبینی و تجدید نظر به نمایشگاه سی و سوم برسد.

مسئول غرفه آثار و تألیفات حضرت آیت‌الله مظاهری با اشاره به مشکلات ناشران شهرستانی در نمایشگاه کتاب، گفت: ناشران شهرستانی هزینه های جانبی مانند اسکان و رفت و آمد را باید پرداخت کنند که بسیار سنگین است، لذا باید مسئولان نمایشگاه کتاب تسهیلاتی در این زمینه به غرفه داران بدهند تا نمایشگاه پرشورتر برگزار شود.

وی اعلام کرد: همه آثار و تألیفات آیت‌الله مظاهری در غرفه مؤسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا(س)، واقع در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران، راهروی ۲۴، غرفه شماره ۲۸ عرضه می شود، همچنین در این غرفه تالیفات و آثار مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان نیز که شامل یک سیر کامل سبک زندگی و مسائل تربیتی از پیش از بارداری تا دوران تربیت فرزند است دراین نمایشگاه عرضه می شود.

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران تا ۳۱ اردیبهشت پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha