چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
جشنواره قرآن و عترت

حوزه/ آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت در دانشگاه علمی و کاربردی قم برگزار و اسامی برگزیدگان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم برگزیدگان قمی به صورت نمادین تجلیل شدند و مابقی برگزیدگان به صورت زنده و در پخش بر خط معرفی شدند که بر این اساس در رشته نقاشی مریم اصلانی و مطهره فروتن‌غزنوی از مرکز علمی‌وکاربردی فرهنگ‌وهنر قم و در بخش طراحی پوستر ریحانه بخشنده و احمد زین‌العابدین از مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی استان قم از برگزیدگان استان قم در این جشنواره معرفی شدند.

در بخش داستان‌نویسی اسماعیل رمضانی، در بخش دعاخوانی فائزه دمقی و در بخش عکاسی حمید عابدی از مرکز علمی‌وکاربردی فرهنگ‌وهنر قم برگزیده شدند.

فاطمه سادات ساداتی‌ساری در رشته ترتیل از مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگی اقتصادی زائر، علی سعادتی در رشته حفظ کل از مرکزآموزش علمی و کاربردی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران تشکیلات قم، مهدی کرمانی در رشته ترجمه و تفسیر قرآن از مرکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری قم و سیدمرتضی مومنی در رشته آشنایی با نهج‌البلاغه از مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی قم از دیگر برگزیدگان بودند.

در این جشنواره از مرکز علمی و کاربردی هرند استان اصفهان، مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان قم، مرکز علمی و کاربردی شهرداری قزوین، مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی استان قم و مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۸ تهران غرب تقدیر شد.

مرکز علمی و کاربردی مشکات ولایت استان البرز، مرکز علمی و کاربردی کیش استان هرمزگان، مرکز علمی و کاربردی بندرعباس شماره ۱ استان هرمزگان، مرکز علمی و کاربردی خانه کارگر تهران غرب، مرکز علمی و کاربردی گچساران استان کهگیلویه‌وبویراحمد و مرکز علمی و کاربردی شهرداری ورامین تهران شرق نیز از برگزیدگان این جشنواره بودند.

همچنین مرکز علمی و کاربردی شماره ۲ استان ایلام و مرکز علمی و کاربردی صنایع غذایی شیرین عسل آذربایجان شرقی دو برگزیده دیگر جشنواره بودند.

گفتنی است: سه استان در این جشنواره برگزیده شدند که این عناوین به ترتیب به هرمزگان، فارس و چهار محال و بختیاری رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha