یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
احمد امیرآبادی

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت بودجه قضایی استان قم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد امیرآبادی فراهانی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان قم که با حضور رئیس قوه قضاییه در مجتمع معصومیه برگزار شد، با اشاره به تاثیرگذاری حضور رئیس قوه قضاییه در استان‌ها و ارتباط نزدیک با مردم در برقراری عدالت و کارآمدی قوه قضاییه، اظهار کرد: در این سفرها همچنین شاهد نظرات و انتقادات مردم خواهیم بود که مدیران قوه قضائیه می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی از ارتباط خوب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رئیس قوه قضائیه یاد کرد و گفت: خوشبختانه مسئولان قوه قضائیه در پاسخ‌گویی به نمایندگان مردم عملکرد مطلوب و قابل تقدیری دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب امکانات و نیروی انسانی قوه قضائیه در قم، مطرح کرد: طبق اعلام بازرسان قوه قضائیه در آخرین بازدید خود از استان قم، وضعیت امکانات و دارایی‌های قوه قضائیه در قم از استان‌های دیگر چون اصفهان نیز بدتر است.

وی با بیان اینکه تقاضا داریم به قم نگاه ویژه‌تری شود، عنوان کرد: متاسفانه ساختمان محاکم قم در شان مردم این شهر نیست و برای این موضوع نیز ردیفی را در مجلس شورای اسلامی مشخص کردیم که امیدواریم بودجه‌های ملی قوه قضاییه به این موضوع اختصاص یابد.

امیرآبادی در پایان با اشاره به اختصاص زمین به قوه قضائیه در شورای برنامه‌ریزی و کارگروه زیربنایی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این زمین در موقعیت مناسبی قرار گرفته که امیدواریم ساختمان دادگستری استان و محاکم قم به این مکان منتقل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha