یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تفاهنامه حوزه و فنی حرفه ای استان مرکزی

حوزه/ تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزشی، میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و حوزه علمیه خواهران استان به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، تفاهم نامه همکاری آموزشی با حضور سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، منعقد شد.

آقای حمیدرضا رستمی در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر توجه به مباحث آموزشی طلاب و خانواده های ایشان، همچنین در راستای راهبردها و سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای توانمندسازی افراد جامعه از طریق آموزش های مهارتی و نیز توسعه مشارکت با بخش های عمومی و دولتی به منظور هم افزایی در استفاده از پتانسیل ها و امکانات طرفین، منعقد شد.

این تفاهم نامه در ۹ماده با هدف برگزاری دوره های مهارتی و آموزشی و اعطای مدرک پایان دوره از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، تعیین صلاحیت متقاضیان مربیگری با معرفی حوزه علمیه، هم افزایی واحد پژوهشی دو مجموعه به منظور تولید محتواهای مهارت های مرتبط، در دو نسخه تنظیم و با امضا طرفین منعقد شد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha