دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام علی حسینی فر

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان گفت: تفاهم نامه‌ای بین این مرکز و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان منعقد گردید.

حجت الاسلام علی حسینی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای بین مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان منعقد گردید.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان گفت: این تفاهم نامه به منظور گسترش هرچه بیشتر تعامل و همکاری بین مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان و مجموعه آموزش فنی و حرفه ای این استان منعقد شده است.

حجت الاسلام حسینی فر در ادامه سخنان خود گفت: در این تفاهم نامه مشترک مواردی مورد توافق و امضای طرفین قرار گرفت.

وی به برخی از بندهای این توافق‌نامه اشاره و بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان که امکان اجرای آن در بخش دولتی وجود ندارد، توسط آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای با اعمال تخفیف ۵۰ درصد در پرداخت شهریه برای طلاب و خانواده های آنها مورد توافق قرار گرفت.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی غیرموازی با بخش خصوصی براساس نیازسنجی به عمل آمده توسط مرکز خدمات حوزه کردستان بر اساس پتانسیل موجود مرکز توسط سازمان فنی‌وحرفه‌ای، از دیگر موارد امضاء شده در این تفاهم‌نامه می باشد.

حجت الاسلام حسینی فر با اشاره به صدور گواهینامه برای فراگیران در دوره‌های مرکز خدمات پس از قبولی در آزمون فنی و حرفه ای، اظهار کرد: همکاری در ارائه مشاوره‌های اخلاقی، خانوادگی و دینی از دیگر موارد این تفاهم نامه مشترک بین مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان و اداره کل آموزش های فنی و حرفه ای استان است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون استان می‌توانند برای اطلاع و بهره‌مندی از برنامه‌های این تفاهم‌نامه و استفاده از تخفیف در دوره‌های آموزشی، به کانال اطلاع‌رسانی مرکز خدمات استان مراجعه کنند و یا با شماره ۰۸۷۳۳۱۷۱۷۷۹ داخلی ۶تماس داشته باشند.

امضای تفاهم نامه‌ مرکز خدمات حوزه و فنی و حرفه‌ای کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha