جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
فرح طالعی

حوزه/کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری اولین مهرواره «با نور» در کشور و استان یزد خبر داد.

خانم فرح طالعی، کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی برای اولین بار در کشور و نیز استان یزد مهرواره «با نور» ویژه بانوان را به منظور تقدیر از تلاش بانوان محله با هدف تعالی امر خانواده برگزار می‌نماید.

وی از همه بانوان فعال مسجدی هر محله در رفع مشکلات خانوادگی اهالی محله دعوت کرد برای ارتقا و گسترش فعالیت فرهنگی خود به این مهرواره بپیوندند و از طریق لینک« mehrvare-banoor.ir» ثبت نام کنند.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد، تصریح کرد: مهرواره «با نور» یک طرح کشوری در سطح ملی ویژه تمام بانوان فعال مسجدی، مبلغات فعال در سطح محلات و فعالین فرهنگی به شمار می رود که در زمینه مشکلات و مسائل حوزه خانواده، جمعیت، ازدواج، معیشت و اشتغال دغدغه دارند.

خانم طالعی، بیان کرد: هر بانویی که راهکار و تلاشی برای حل مشکلات موجود در حوزه خانواده و محله دارد می‌تواند در طرح مهرواره بانور شرکت نماید و در پایان اجرای این طرح نیز برترین‌ها، شاخص‌ترین و قشنگ ترین روایت‌ها و اقدامات مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی، تصریح کرد: مهرواره «با نور» کار مشترکی بین اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت است و یکی از وظایف اصلی مساجد در خصوص حل مسائل محله و حل مسئله‌های موجود در حوزه خانواده و سبک زندگی در این طرح پررنگ دیده می شود.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد، در خصوص اهداف مهرواره «بانور» گفت: تقویت بنیاد خانواده و سالم سازی فضای خانواده‌ها در محلات، ایجاد امید در محله با حل مسائل در حوزه خانواده از جمله اهداف دیگر این طرح به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این مهرواره با فعال سازی ظرفیت‌های عظیم بانوان مسجدی در حل مسائل خانواده و اصلاح باورهای جامعه، نقش مهمی در حوزه فرزندآوری و ازدیاد نسل خواهد داشت، ادامه داد: ایجاد انگیزه در همسران امامان محله و تقویت نقش شریکة الامامی و توانمند سازی آنان در محلات از دیگر اهداف این طرح کشوری است.

طالعی، خاطرنشان کرد: تقویت هویت بانوان مسجدی، شناساندن ظرفیت‌های بانوان مسجدی در حل مسائل محله به ویژه مسائل حوزه خانواده، ارتقــای روش‌هــای شناســایی مسئله‌های خانواده، ظرفیت‌ها و راه‌های حـل مسـئله و تقویت و ارتقای شبکه راهیاب بانوان بنیاد هدایت از دیگر مواردی است که ما در اجرای پویش به آن می‌پردازیم.

وی، عنوان کرد: بانوان فعال مسجدی که در رفع مشکلات خانوادگی اهالی محله تلاش می کنند، تا پایان مردادماه فرصت دارند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ یا مراجعه به آدرس مهرواره ثبت نام نمایند.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد، افزود: در پایان مهرواره اقدامات و راهکارهای جالب بانوان داوری می‌شود و به برگزیده‌ها و به افراد شرکت کننده با بیشترین و زیباترین فعالیت ها در این زمینه هدایایی اهدا می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha