شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
تصاویر؛دیدارچهره به چهره امام جمعه کاشان با طلاب طرح میثاق طلبگی حوزه علمیه کاشان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان از برگزاری «میثاق طلبگی» سال ۱۴۰۱ در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کاشان خبر داد.

حجت الاسلام امیرحسین فرجی در حاشیه افتتاح دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود حوزه علمیه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: این دوره از صبح امروز به صورت رسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان و حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که در اجرای این طرح با هیچ گونه مشکلی مواجه نیستیم، افزود: در طرح میثاق طلبگی از اساتید با تجربه حوزه های علمیه قم و کاشان استفاده شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان با اشاره به این که در این طرح طلاب با دروس و راه و رسم طلبگی و برنامه ها و اهداف حوزه آشنا می‌شوند، ادامه داد: در کنار این مباحث، جلسات معرفتی و پاسخگویی به شبهات و برنامه های تفریحی نیز برگزار می شود .

وی با بیان اینکه در دوره میثاق طلبگی کاشان، مشاورین و اساتید پس از ارزیابی توانمندی و شناسایی استعدادهای طلاب، نتایج را اعلام می کنند، گفت : با پایان طرح میثاق، طلاب به مدت سه هفته وارد دوره اختبار و تثبیت حوزه می شوند.

حجت الاسلام فرجی در پایان افزود: در پایان دوره «میثاق طلبگی» اردوی تفریحی دسته جمعی به منظور آشنایی طلاب با آداب اجتماعی مردم کاشان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha