یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
باغ موزه

شورا و شهرداری بوشهر از احداث باغ موزه دفاع مقدس در بزرگراه امام علی(ع) حمایت کرده و در کنار این باغ موزه یک پارک بزرگ نیز احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، وحید نیک روش امروز در آیین پنجمین سال خاکسپاری پنج شهید گمنام در پارک شغاب بوشهر که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری برگزار شد گفت: همه ما آرامش و امنیت امروز خود را مدیون ایثار شهدا هستیم و همه ما باید رهرو راه آنها باشیم.

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه مزین شدن نام کوچه‌ها و معابر به نام شهدا در دستور کار قرار دارد، گفت: پایانه مسافربری شهرداری بوشهر به نام سردار شهید بشکوه نام گذاری شده است.

نیک روش ادامه داد: شورا و شهرداری از احداث باغ موزه دفاع مقدس در بزرگراه امام علی(ع) حمایت کرده و در کنار این باغ موزه یک پارک بزرگ نیز احداث می شود.

رئیس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: المان یادمان شهدای گمنام در پارک شغاب با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان در احداث است که بزودی عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد و به مجموعه ای جهت اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی تبدیل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام گفت: اقدام شورا، شهرداری و متولیان امر در ساخت المان یادبود شهدای گمنام در پارک شغاب جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha