یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) تبریز گفت: دوره اختبار و تثبیت مدارس علمیه تبریز از ۲۲ مرداد با دعوت از والدین طلاب و مراسم افتتاحیه، بصورت رسمی آغاز شد و تا ۹ شهریور ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: مطابق آیین هر ساله حوزه های علمیه، دوره اختبار و تثبیت برگزار می شود و در این دوره داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی ورود به حوزه‌ شده‌اند و در مصاحبه نیز نمره قبولی کسب کرده‎‌اند، حضور پیدا می‌کنند. طلاب جدید در دوره اختبار و تثبیت علاوه بر آشنایی با محیط حوزه، خود را با شرایط و ضوابط حوزه و راه و رسم طلبگی هماهنگ می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) تبریز درباره برگزاری دوره اظهار کرد: در طول دوره بخش هایی از پنج کتاب احکام، صرف وتجوید به داوطلبان تدریس می شود که افراد شرکت کننده پس از گذراندن این دوره بایستی در آزمون کتبی آن شرکت کنند و در صورتی که حائز نمره قبولی شوند پذیرش نهایی خواهند شد.

وی ادامه داد: دوره ی میثاق مدارس علمیه تبریز به میزبانی مدرسه امیرالمومنین علیه السلام با حضور داوطلبین مدارس علمیه تبریز برگزار گردید.

حجت الاسلام بجانی ادامه داد: دوره اختبار و تثبیت مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام تبریز از ۲۲ مرداد با دعوت از والدین طلاب و مراسم افتتاحیه، به صورت رسمی آغاز گردید. در افتتاحیه، طلاب و خانواده های آنان با فضای حوزه بیشتر آشنا شدند و ضمن تعیین حجرات، کتب درسی طلاب نیز بین آنها توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به توجه حوزه های علمیه به ورزش طلاب، افزود: در کنار برنامه های درسی و ورزشی روزانه، اردوی تفریحی و زیارتی همراه با مسابقات و تفریح و ورزش برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha