دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
محمد هادی عبدخدایی

حوزه/ نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فعالیتهای اقتصادی و صنعتی در کشور باید به سمتی برود که خود کفایی را به دنبال داشته باشد و مردم هم به مصرف محصولات تولید داخل افتخار کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی عبدخدایی، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت هیئت های اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری، گفت: شان مجلس خبرگان این است که واقعیات جامعه را ببیند.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری به مجلس خبرگان رهبری نسبت به تشکیل هیئت اندیشه‌ورز برای بررسی میزان دستیابی به اهداف کلان انقلاب اسلامی، رعایت اصل استقلال ملی، اقتدار اقتصادی، دستیابی به عدالت، حراست از انگیزه و روحیه انقلابی و کمک به تدین مردم را از جمله مصادیق برشمرد که لازم است میزان دستیابی به آنها بررسی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی در ادامه با انتقاد از این که بخش زیادی از سرمایه گذاری های صورت گرفته در کشور متاسفانه کمتر به سمت تولید می رود، افزود: فعالیتهای اقتصادی و صنعتی در کشور باید به سمتی برود که خود کفایی را به دنبال داشته باشد و مردم هم به مصرف محصولات تولید داخل افتخار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha