یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: خوشبختانه نمازهای جماعت و جمعه در کردستان با حضور پرشور مردم به صورت مستمر برگزار می‌شود و در بیان مطالب خطبه‌ها هیچ دستگاهی دخالت ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی کار ساخت مساجد و مصلی‌ها در استان کردستان روند بسیار سریعی پیدا کرده که این امر قابل توجه است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: طبق آمار موجود روزهای جمعه در ۷۰۰ نقطه کردستان شاهد برگزاری نماز جمعه هستیم که این امر نشان از روحیه دینی مردم استان دارد و لذا از مسئولان درخواست داریم که در امر توسعه مساجد حمایت بیشتر و بهتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: موضوع دیگری که باید بدان اشاره شود، افزایش قابل توجه طلاب مدارس علوم دینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است؛ طبق آمار موجود تعداد طلاب مدارس علوم دینی بعد از پیروزی انقلاب با دوران ستم شاهی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

ماموستا خالدی تصریح کرد: خوشبختانه نمازهای جماعت و جمعه در کردستان با حضور پرشور مردم به صورت مستمر برگزار می‌شود و در بیان مطالب خطبه‌ها هیچ دستگاهی دخالت ندارد.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اربعین حسینی و جایگاه امام حسین (ع) در نزد مردم اهل سنت، خاطرنشان کرد: مردم اهل سنت در عمل ارادت خود را به اهل بیت رسول اکرم(ص) نشان داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha