چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
لرستان

حوزه/ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان لرستان از خدمات نیروی انتظامی قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ائمه جمعه شهرهای مختلف استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلاهای شهرستان‌ها و بخش‌های لرستان با اشاره به حوادث اخیر کشور، اغتشاش و ایجاد ناامنی و بر هم زدن نظم و امنیت در کشور را محکوم کردند و خواستار برخورد جدی دستگاه قضا و مسئولان امنیتی با برهم زنندگان نظم و امنیت شدند.

ائمه جمعه شهرهای لرستان با اشاره به اهمیت والای فرهنگ عفاف و حجاب و آموزه‌های دینی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از بی بند و باری اجتماعی، از فریضه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر دفاع کردند و گفتند: اقدامات اخیر فتنه‌گران و دشمنان آشوبگر نمی‌تواند ذره‌ای از وفاداری مردم مومن و ولایی ایران اسلامی به اهداف والای اسلامی و نظام را کمرنگ کند.

ائمه جمعه شهرهای لرستان با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت داخل و مرزهای کشور تاکید کردند: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و امنیت مردم بوده و امروز دشمنان اسلام، انقلاب و آشوبگران می‌خواهند با جنگ رسانه‌ای خدمات این نیروی خدوم را کمرنگ کنند.

امامان جمعه شهرهای لرستان همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را درخشان‌ترین و مهمترین دوران تاریخ کشور دانستند و گفتند: ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه و معرفی ایثارگری رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به آحاد جامعه، به ویژه نسل جوان ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha