یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
آغاز جشن هفته وحدت در مسجد شافعی کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: اسلام وحدت آفرین مورد خشم استکبار جهانی شده و آن را بر نمی تابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در آیین آغاز جشن هفته وحدت، شامگاه دیشب که در مسجد شافعی کرمانشاه با حضور علمای اهل سنت کرمانشاه، مسئولین ارشد استانی و مردم برگزار شد، گفت: حفظ وحدت بر همگان لازم و ضروری بوده که از تأکیدات قرآن است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و تولد پیامبر اسلام (ص) گفت: خُلق عظیم مختص پیامبر اسلام (ص)است، لذا برای این که همه ما امت پیامبر اسلام(ص) هستیم.

وی با بیان اینکه باید شاکر باشیم، زیرا پیامبر(ص) دارای خُلق عظیم است که همه را دور هم جمع کرده، تا آیین بندگی و انسانیت را به ما آموزش دهند، گفت: همه ما مسلمان هستیم و اسلام مبین دین همه ماست و تا روز قیامت زیر پرچم رسول خدا (ص) هستیم.

آیت الله علما اظهار کرد: خداوند متعال یا مستقیم و یا توسط جبرئیل امین(ع) پیامبر مکرم اسلام (ص) را تربیت کرد و رسول خدا(ص) هم علی (ع )را تربیت نمود.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: کتاب رسول خدا (ص) مهیمن بر دین و کتاب سایر پیامبران الهی است، زیرا قرآن کریم معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص)، تا دنیا دنیاست برای همه ما سرمایه است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اخلاق و رفتار پیامبر اسلام(ص) مرکز ثقل وحدت امت اسلامی است.

آیت الله علما افزود: همین حضور آگاهانه شماست که اسلام را نگه داشته و به عنوان دین رستگاری به جهان معرفی کرده است، لذا می بینیم، به رغم برخی مشکلات، اما مردم در صحنه حضور دارند و به دین اسلام عشق می ورزند.

ایشان با دعوت از مسئولین برای خدمت به مردم یاد آور شد: مسئولین تا می توانند باید خدمتگزاری کنند، زیرا روحیه خدمت به مردم در برنامه امامین انقلاب بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha