جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
نشست بصیرتی

نشست بصیرت افزایی و بررسی وقایع اخیر با محوریت قرآن کریم و به همت مجتمع آموزش عالی علوم انسانی و در مدرسه علمیه مرعشیه مجتمع عالی علوم انسانی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رنجبر در نشست بصیرت افزایی و بررسی وقایع اخیر که به همت مجتمع آموزش عالی علوم انسانی در قم برگزار شد، به موضوع دسیسه های دشمن در مقابل اسلام و مسلمین از منظر قرآن کریم پرداخت و اظهار داشت: بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب همه ماست و ایشان همه ابعاد این اتفاقات را تبیین و تکلیف همه را روشن کردند.

سخنران مراسم با بیان این که دشمنان ایران از ۸۵ سال پیش با سیاستهای رضاخان به دنبال دین زدایی از ایران بودند که با مقابله مردم رو به رو شدند، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و شکست در همه عرصه ها دوباره با توطئه و برنامه ریزی قصد دارد با همان حربه گذشته جامعه دینی ایران را متزلزل کنند.

حجت الاسلام رنجبر افزود: دشمن به درستی می داند که عامل اصلی قدرت ایران، مردم هستند و مردم ایران با ایمان دینی و اسلامی باعث تضمین جمهوری اسلامی شده اند و آن چه باعث شده که ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شود دین مردم است.

این استاد حوزه یادآور شد: دشمن با شناخت از روحیه و فرهنگ دینی مردم ایران به دنبال هجمه به ارزش های بنیادین جامعه دینی از جمله حجاب هستند تا بتوانند پشتوانه اصلی قدرت جمهوری اسلامی یعنی مردم را از حاکمیت دینی جدا کنند.

حجت الاسلام رنجبر با تأکید بر این که فتنه اخیر به نام حجاب و با هدف ایجاد فاصله بین مردم طراحی شده است، خاطرنشان کرد: دشمن در این فتنه ها به دنبال یک هدف زودگذر نیست بلکه اتحاد و همدلی مردم را نشانه رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha