دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 1047966
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
صفایی

حوزه / امام جمعه بوشهر گفت: مردم‌داری در همه موارد به ویژه در حوزه بازرسی باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست با بازرس کل استان بوشهر به نقش مهم سازمان بازرسی در پیشگیری از تخلفات اشاره کرد و اظهار داشت: تقویت آموزش کارکنان در آشنایی به وظایف کارکنان، کارشناسان و مدیران برای پیشگیری از تخلف امری ضروری است.

امام‌ جمعه بوشهر با اشاره به ساخت برخی واحدهای مسکونی در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها با مجوزهای قانونی، یادآور شد: در اینگونه موارد باید راهکارهای لازم مورد توجه قرار گیرد و حمایت قانونی از مردم شود.

وی ته لنجی را یکی از معضلات مهم استان دانست و تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ هزار نفر در استان بوشهر از طریق ته لنجی و ملوانی امرار معاش می‌کنند که باید این مهم مورد توجه مسئولان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بر تعیین تکلیف ته لنجی در استان بوشهر تأکید کرد و گفت: از آنجایی که قانون در زمینه ته لنجی شفاف نیست، بنابراین سبب بروز مشکلات در زمینه‌های مختلف شده که باید این مشکل هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: نظارت، پایش و رسیدگی به تخلف از جمله رسالت سازمان بازرسی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: اراضی که با تأیید دستگاه مربوطه واگذار می‌شود و با مجوزهای قانونی خدمات لازم در زمینه‌های مختلف دریافت می‌کند، باید راهکار لازم در جلوگیری از مشکلات برای مردم اتخاذ شود و دستگاه صادرکننده مجوز مورد مواخذه قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر مردم‌داری در همه موارد را یک اصل مهم دانست و تأکید کرد: مردم‌داری در حوزه بازرسی باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha