چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
تصاویر/ اولین جلسه دوره دوم ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه

حوزه/ اولین جلسه دوره دوم ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه با موضوع ارائه پیشنهادات اعضای ستاد جهت درج در تقویم جلسات ستاد برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی پناهی دبیر ستاد راهبری ورزش، در اولین جلسه دوره دوم ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه در قم برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، میلاد پیامبرگرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع)، از اعضای ستاد در دوره اول تشکر و ابراز امیدواری کرد که در دوره دوم ستاد راهبری بتوانیم قدمهای محکمتری در کمک به ورزش کشور برداریم.

دبیر ستاد راهبری ورزش افزود: برخی از مهم ترین اقداماتی که در سال گذشته انجام شده عبارتند از راه اندازی انجمن ورزشی طلاب کشور، نهایی سازی سند ورزش حوزههای علمیه، نگارش برنامه ۵ ساله ورزش حوزه، تدوین بسته نقد سند تحول دولت، تدوین احکام پیشنهادی بخش ورزش برنامه هفتم توسعه و برخی برنامه های دیگر.
وی افزود: تقویت کارگروه های آموزش، پژوهش، تبلیغ و همچنین راه اندازی روابط عمومی ستاد در دوره جدید، از دیگر برنامه های ستاد بوده است.

وی در ادامه پرداختن ستاد به جهاد تبیین در حوزه ورزش را بسیار ضروری دانست و افزود: حوادث اخیر نشان داد که دشمن بر روی ورزشکاران کشور ما سرمایه گذاری ویژه نموده که لازم است ستاد با موضع گیری دقیق و هوشمندانه، راهکارهای مختلف را مورد بررسی و نسبت به تبیین و راهنمایی جوانان و ورزشکاران کشور به رسالت خود عمل نماید.

حجت الاسلام پناهی در پایان خاطرنشان کرد: ما در جامعه ورزش سلبریتی ها و قهرمانان ارزشی بسیاری داریم که این ظرفیت عظیم نباید مورد غفلت قرار گیرد و در مورد چهرههای ورزشی که در برخی اتفاقات موضع گیریهای غیر صحیح انجام میدهند نیز قائل به گفتگو و تبیین هستیم چرا که همه جوانان ورزشی ما سرمایههای این کشور هستند و ضروری است صحبتهای آنان را شنید و سوالاتشان پاسخ داده شود.

خاطرنشان می شود: در ادامه جلسه اعضای ستاد به ارائه موضوعات پیشنهادی جهت طرح در جلسات ستاد راهبری ورزش در دوره جدید پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha