سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
محمدتقی احمدی

حوزه/ مسئول سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن با توطئه ای پیچیده به دنبال پروژه کشته سازی در زندان اوین بود که به خواست خدا و بصیرت ملت ایران این توطئه خنثی گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، محمدتقی احمدی امروز در نشست «روشنگری و جهاد تبیین» که در اداره کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن جنگ روانی بزرگی علیه ملت ایران به راه انداخته است، لذا باید در تحلیل شرایط بسیار با درایت عمل کنیم.

مسئول سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: طبق بررسی های انجام شده بخش اعظمی از اخبار رسانه های معاند علیه جمهوری اسلامی صحت ندارند و تنها برای مشوش کردن افکار عمومی ساخته و منتشر می شوند.

وی ادامه داد: دشمنی معاندان با این نظام این است که از اقتدار روزافزون آن ترس دارند به همین علت امروز جنگ رسانه ای بزرگی علیه این انقلاب به راه انداخته اند ولی بی گمان این جنگ روانی به مانند گذشته با شکست روبرو خواهد شد.

احمدی بیان کرد: امروز خود غربی ها به نقش ایران در معادلات جهانی معترف هستند و  این را می توان یک پیروزی برای نظام و شکست سیاسی و حیثیتی برای دشمنان دانست.

مسئول سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ایران با قدرت های شرق در حال یک اتحاد بزرگ است و همین خود یکی از عوامل ترس دشمنان و به ویژه آمریکایی ها و غربی هاست، زیرا این امر منافع آنان را در منطقه با چالش روبرو خواهد ساخت.

وی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر و نیز براساس اعتراف دستگیر شدگان بسیاری از بیرون مرزها به داخل کشور ورود پیدا کردند برای رهبری این آشوب ها و به خوبی در این اغتشاشات نقش سرویس های جاسوسی بیگانه مشهود بود.

احمدی ادامه داد: چهره و رویکرد اغتشاشات در روزهای عمل در بستر مشکلات معیشتی و اقتصادی و سیاسی بود ولی بعد از آن سمت و سوی این آشوب ها به سمت مسایل فرهنگی، عقیدتی و اجتماعی تغییر جهت داد.

مسئول سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به خرابکاری دشمنان در زندان اولین برای گسترش ابعاد این فتنه گری، خاطرنشان کرد: دشمن با توطئه ای پیچیده به دنبال پروژه کشته سازی در زندان اوین بود که به خواست خدا و بصیرت ملت ایران این توطئه خنثی گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha