یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
جان بزرگی

حوزه/ رئیس کنفرانس خانواده و تربیت معنوی گفت: حضور اساتید حوزه و دانشگاه در پنل‌های کنفرانس نشان داد که دغدغه خانواده و تربیت معنوی در جامعه وجود دارد و این کنفرانس می‌تواند گام اول در این عرصه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مسعود جان بزرگی رئیس اولین کنفرانس خانواده و تربیت معنوی بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه این کنفرانس که در سالن بیان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم برگزار شد، اظهار داشت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به‌مانند دوران جبهه و جنگ است و کارکردن در این مرکز احساس آرامش به انسان می‌دهد.

وی ضمن قدردانی از شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ابراز داشت: این همراهی و همدلی موجب می‌شود که گام‌های بزرگ‌تری در این عرصه برداریم.

جان بزرگی ادامه داد: حضور اساتید حوزه و دانشگاه در پنل‌های کنفرانس نشان داد که دغدغه خانواده و تربیت معنوی در جامعه وجود دارد و این کنفرانس می‌تواند گام اول در این عرصه باشد.

وی تأکید کرد: امروز اتفاق خوبی رخ داد هرچند که آماده نقد و بیان پیشنهادها از سوی همه هستیم تا با کاستن از نقاط ضعف بتوانیم در سال‌های آینده اقدامات و برنامه‌های بهتری در این حوزه انجام بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha