پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
البرز

حوزه/ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در مراسمی با جمعی از مسئولان اداره ورزش و جوانان البرز، ۱۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان تکمیل و تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، در مراسمی ۱۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان البرز تکمیل و تجهیز شدند.

در این مراسم که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، گلستانی معاون توسعه امور ورزش، افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان، رضاخانی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز، رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و تعدادی از دهیاران روستاهای سطح استان در سالن اجتماعات پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی استان برگزار شد، گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل با اشاره به اهمیت تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و اثرات آن در رشد و توسعه ورزش، اظهار داشت: در کنار این تجهیز لازم است که به بحث آموزش و استفاده از مربیان ورزشی در سطح روستاها نیز توجه شود.

در ادامه، رضا خانی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز با بیان این که در آینده بر اساس تعداد ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در روستاها نسبت به تجهیز اقدام می‌کنیم، یادآور شد: امیدواریم نتایج تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در آینده ورزش همگانی و همچنین ورزش قهرمانی استان به خوبی مشاهده شود.

رضاخانی با اشاره به برگزاری مسابقات قویترین مردان روستایی کشور به میزبانی استان البرز، افزود: تلاش می‌کنیم میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها باشیم.

بهزاد فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز با بیان اینکه ورزش روستایی از هیئت‌های پویا و فعال استان است، اظهار داشت: با توجه به رویکرد موجود در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، برای توسعه ورزش عمومی هر چه در توان داریم به کار خواهیم بست.

فروغی تأکید کرد: درب اتاق بنده به روی همه عزیزان به ویژه ورزشکاران روستایی و عشایری همواره باز است و با افتخار در خدمت جامعه روستایی استان خواهیم بود.

شایان ذکر است، طی این برنامه ۵ خانه ورزش روستایی تجهیز و ۵ خانه ورزش روستایی (ورزش بانوان) نیز تکمیل شدند.

اسامی این روستاها به شرح ذیل می‌باشد:

تجهیز:

شهرستان ساوجبلاغ: روستای سیبان دره – روستای سرهه

شهرستان چهارباغ: یعقوب آباد

شهرستان نظرآباد: احمد آباد

شهرستان طالقان: خوران

تکمیل:

شهرستان ساوجبلاغ: روستای فشند، روستای رضا آباد، روستای هیو، روستای شلمزار و روستای قاسم آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha