یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
طرح مهرواره بانور 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم از ثبت نام ۱۰۹ نفر از بانوان دیلمی در طرح مهرواره بانور خبر داد.

حجت‌الاسلام آیت اندرزیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر گفت: بنیاد هدایت و اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، با همکاری دیگر نهادها و سازمان‌های مرتبط فرهنگی اقدام به طراحی جشنواره‌ای ویژه بانوان در حوزه خانواده با عنوان مهرواره بانور و با هدف حل مسائل خانواده در محله با محوریت بانوان مسجدی، شریکه الامامان همسر امامان محله در دو بخش حل مسائل محله و روایت خاطرات و تجارب کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم افزود: در راستای مشارکت بیشتر بانوان این شهرستان ابتدا جلسات توجیهی به صورت حضوری و مذاکرات تلفنی و شفاهی با بانوان کنشگر فرهنگی و همچنین فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، مدیران مراکز قرآنی و فرهنگی گرفته شد که این طرح مورد اقبال عمومی بانوان این شهرستان واقع شد و در نتیجه تعداد ۱۰۹ نفر در این طرح شرکت کردند.

حضور مسئولان در میان مردم پررنگ شود

امام جمعه گناوه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: حضور مسئولان در میان مردم و در مجالس و محافل و جشن‌های انقلاب، مساجد و محلات، نمازهای جمعه و جماعات باید پررنگ‌تر و بیشتر باشد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی گفت: نظام پر خیر و برکت و شجره طیبه انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال که از عمر آن می‌گذرد، در مقابل همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان نظام و ملت مقاومت کرده و تاب آورده است.

وی افزود: تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که دشمنان در طول این تاریخ انواع توطئه‌ها از جنگ تحمیلی، ترورهای کور، جنگ گروهک‌ها و تحریم‌های اقتصادی و انواع توطئه‌هایی دیگر را علیه نظام و ملت ایران تحمیل کردند اما این نظام مقدس در برابر همه توطئه‌ها استوار ایستاده و تاب آوری کرده است.

دیدار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناوه با امام جمعه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی امام جمعه شهرستان گناوه دیدار کرد.

در این دیدار مباحثی در رابطه با مساجد و هیئت امنای مساجد شهرستان مطرح و همچنین به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در ماه های اخیر اشاره شد.

در ادامه در رابطه با حمایت از ائمه جماعات مساجد بحث و تبادل نظر صورت گرفت و پیشنهادهایی نیز ارائه شد.

اتحاد و انسجام مهمترین نیاز امروز جامعه اسلامی

امام جمعه بندرریگ در نشستی با حضور فعالان سیاسی گفت: رمز موفقیت ملت ایران در طول سالهای گذشته از عمر انقلاب و در شرایطی که انواع تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این ملت اعمال شد، وحدت و همدلی بود و این وحدت وانسجام امروز باید بیش از هر زمان دیگری در جامعه دیده شود چراکه دشمن با ایجاد اختلاف ودوقطبی کردن جامعه به اهداف خود نزدیک می شود.

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش افزود: زمان شناسی وبصیرت مردم در فتنه های مختلف بیش از هر چیزی دشمن را عصبانی کرده ولی باید بدانند این انقلاب ونظام متعلق به مردم هست ومردم ما تاآخرین قطره خون خودازنظام وامنیت خود دفاع خواهندکرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha