یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
فرماندار سنندج

حوزه/ فرماندار شهرستان سنندج گفت: اگر خدای ناکرده امنیت کشور به خطر افتد، همه ما زیان خواهیم دید، دشمن به دنبال نفوذ در کشور و از بین بردن اقتدار ایران اسلامی است، بنابراین از علما و بزرگان می‌خواهیم و انتظار داریم که نسل جوان را نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حسن عسکری در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته شهر سنندج، اظهار داشت: مردم کردستان از همان اوایل انقلاب با عوامل ضدانقلاب و تجزیه طلب روبرو بوده‌اند و امروز نیز به عینه شاهد تلاش این مزدوران برای ناامن کردن این خطه هستیم.

فرماندار شهرستان سنندج گفت: دشمن فوت مرحوم مهسا امینی را بهانه‌ای برای ایجاد آشوب در کشور کرد که بی‌شک اگر فوت این دختر کُرد نبود، بهانه‌ای دیگر برای توطئه خود پیدا می‌کردند، لذا شایسته است که در برابر این فتنه انگیزی دشمن هوشیار باشیم.

وی در ادامه با محکوم کردن عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز، تاکید کرد: دشمنان با عملیات غیرانسانی خود در حرم شاهچراغ شیراز، به دنبال ایجاد یک فضای ناامنی در کشور است و بسیار امیدوار است که ایران را به آشوب بکشد.

عسکری اظهار داشت: هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که در کشور مشکلی نیست، ولی با این وجود باید خودمان این مشکلات را شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم و اجازه دخالت به بیگانگان که همواره به دنبال فتنه هستند را ندهیم.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تلاش‌های بسیاری برای بهبود اوضاع اقتصاد و معیشت جامعه دارد، خاطرنشان کرد: اگر خدایی ناکرده امنیت کشور به خطر افتد، همه ما زیان خواهیم دید، دشمن به دنبال نفوذ در کشور و از بین بردن اقتدار ایران اسلامی است، بنابراین از علما و بزرگان می‌خواهیم و انتظار داریم که نسل جوان را نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha