چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
جنایت تروریستی هموطنان در حرم شاهچراغ(علیه السلام)

حوزه/ روزنامه نگار و فعال رسانه ای و فرهنگی به تبیین نقش عوامل، زمینه سازان و حامیان پیدا و پنهان جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ پرداخت.

دانیال بصیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز اظهار داشت: علاوه بر جریان وهابی و تکفیری، جریانات و افراد دیگر نیز در رخ دادن این جنایت وحشیانه دخیل هستند که نباید از آن ها غافل شد.

وی افزود: از جمله عاملان این حادثه تروریستی باید به همه رسانه‌های معاند فارسی‌زبان وابسته به سعودی، رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس همچون شبکه من و تو، اینترنشنال، رادیو فردا، صدای آمریکا، بی‌بی‌سی فارسی و... اشاره کرد که با حمایت از اپوزیسیون شکست خورده اعم از جریان تجزیه‌طلب، سلطنت‌طلب، منافقین و...، به دنبال عادی‌سازی بحران در ایران هستند.

وی همچنین گفت: از دیگر عاملان این جنایت باید از اراذل و اوباشی یاد کرد که این روزها و هفته ها، همه‌ی همّ و غمشان آزادی حیوانی و قداره کشی و عربده کشی در مکان‌های عمومی و خصوصی است تا به معنای واقعی کلمه ثابت کرده و نشان دهند که پیاده نظام جریان مستکبر عالم هستند؛ جریانی که هیچ گاه دلسوز ایران و ایرانی نبوده و مشکل اصلی اش به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ایرانِ قوی، مقاوم و سرافراز است و نه صرفاً جمهوری اسلامی.

این روزنامه نگار و فعال رسانه ای ادامه داد: از دیگر عوامل و مسببان این قبیل حوادث در هفته های اخیر، فمنیست‌های وامانده و مبتذلی هستند که می کوشند به نام ایفای حقوق زنان و شعار پوشالی "زن زندگی آزادی"، به دریدگی و هرزگی خود ادامه دهند، ضمن آن که نباید از نقش همه کارگزارانی که که در طول ۴ دهه از انقلاب، به دنبال ایجاد جامعه سرمایه‌داری و طبقاتی بوده و هستند، غافل شد، کما این که اینان نیز با عملکردشان باعث شدند حقیقت انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن به حاشیه‌رفته و متأسفانه ما در بحث عدالت عقب بمانیم.

وی بیان داشت: در تحلیل و تبیین دیگر عوامل این جنایت نباید از این مسأله غافل شد که به قدرت‌رسیدن دولت‌های کارگزاران، اصلاح طلب و اعتدال گرا، ماحصل و دستاوردی جز افزایش فشار تورمی و و تزریق اقتصاد لیبرالیستی در جامعه نداشته است، ضمن آن که همچنین باید به نقش شومن‌ها و دلقک‌هایی اشاره کرد که در دامن صدا و سیما جمهوری اسلامی رشد کردند و بعد از هر حادثه‌ای در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، کارشان ریختن نفتی بر این فشارهای مردمی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha